The Economist: Hrvati su aerodrom nazvali po Franji Tuđmanu da bi naživcirali susjede

Foto: Igor Soban/PIXSELL Foto: Igor Soban/PIXSELL

Zagrebački aerodrom nije jedini primjer kojeg navodi The Economist.

Britanski tjednik The Economist pozabavio se fenomenom imenovanja zračnih luka na Balkanu.

Britanski tjednik The Economist smatra da zračne luke dobivaju imena kako bi se naživcirali susjedi te kao primjer navode zagrebačku zračnu luku koju opisuju kao 'novu futurističku građevinu'.

'Preimenovana je u Zračnu luku Franjo Tuđman, po prvom hrvatskom predsjedniku, koji se u ratu borio protiv hrvatskih Srba koje je podupirala Srbija i koji su ustanovili kratkotrajnu odcijepljenu srpsku republiku na trećini hrvatskog teritorija, piše The Economist.

No zagrebački aerodrom nije jedini primjer kojeg navodi The Economist.

"Osamnaest godina nakon završetka rata na Kosovu još uvijek ne možete letjeti s Nikole Tesle na Adema Jašarija, u čiju se čast od 2010. zove aerodrom u Prištini.

Prema Economistu, "rat aerodromima" započeli su Grci 1992. kada su aerodrom u Solunu nazvali Makedoniija".

Makedonci su im uzvratili 2007. i skopski aerodrom preimenovali u "Aleksandar Veliki".

Komentari (6)
  • Andy
    Andy 10:47 13.11.2017.

    Najveca sreca za EU je izlazak VB. Sad se mogu sa Srbijom ujediniti no to se naravno nikada nece dogoditi jer i jednima i drugima je zajednicko neogranicena potreba za parazitiranjem drugih. Zemlje koje je VB stoljecima iskoristavala trebaju pokrenuti procese potrazivanja i vracanja opljackane imovine.

  • Sasha76
    Sasha76 9:03 13.11.2017.

    Britanci nam još zamjeraju što smo porazili njihove saveznike Srbe. Još kada se njihove obrane prihvati ljevičarski bastion kao što je Economist nastanu konstrukcije kakve ne bi smislio ni Savo Štrbac.

  • Antonijo
    Antonijo 13:31 12.11.2017.

    Mi sami sebe živciramo a ne susjede.

Pogledaj ostale komentare na temu
Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!