Dubrovačka zračna luka traži izvođače i nudi unosne poslove, vrijedne više od milijardu kuna

Autor: Marija Brnić , 30. prosinac 2015. u 08:11
Rekonstrukcija i dogradnja trebali bi biti gotovi do kraja 2019./ Grgo Jelavić/PIXSELL

Za većinu projekata glavni kriterij neće biti cijena, ona nosi 30 posto bodova, jednako koliko i upravljanje rizicima i gradnjom.

Dubrovačka zračna luka intenzivno traži izvođače radova na obnovi i dogradnji tog aerodroma, u koju planira uložiti ukupno 1,84 milijarde kuna.

Trenutačno je otvoreno desetak javnih natječaja kojima se traže izvođači za velike poslove gradnje i rekonstrukcije, a upravo je jučer završen rok za dostavljanje ponuda za najvredniji i najzahtjevniji dio projekta na zračnoj luci u Čilipima, a to je posao gradnje infrastrukture, odnosno uzletišta, te uzletno-sletne staze i manevarske površine, procijenjene vrijednosti 794,3 milijuna kuna, uvećano za PDV. 

Zaposlili i informatičare 
Nema službenih informacija koliko je ponuda stiglo za taj posao, no kandidati osim referenci moraju ispuniti uvjet da im je godišnji promet minimalno dvostruko veći od iznosa procijenjene vrijednosti posla. Sama cijena neće biti i presudna za donošenje odluke jer u većini natječaja Zračna luka Dubrovnik drži se kriterija da 30 posto utjecaja ima cijena, a po isto toliko upravljanje građenjem te rizicima, dok rokovi izvedbe sudjeluju s ukupno 10 posto u konačnom rezultatu. Taj bi posao inače, zbog složenosti i obveze osiguranja prometa za vrijeme izvođenja radova, trebao imati i najdulji rok izvedbe, najkasnije do 11. travnja 2019. godine.

 

794milijuna

kuna bez PDV-a težak je posao gradnje uzletišta

Jedna od tvrtki s kojima aerodrom u Čilipima uspješno surađuje dugoselska je KFK Tehnika, koja je u zajedinici s Mucić&CO upravo sklopila ugovor za dodatne radove na gradnji nove zgrade, vrijedne 8,4 milijuna kuna, a sustav vizualnog informiranja putnika, vrijedan 1,8 milijuna kuna, naručen je od zagrebačke tvrtke Sedam IT. Za rekonstrukciju pristaništne zgrade radovi su, pak, bez PDV-a procijenjeni na gotovo 31 milijun kuna, a trebali bi biti okončani do 30. rujna iduće godine.

Kako su planirani zahvati na tri zgrade aerodroma kompleksni i predviđaju njihovo objedinjavanje, to povlači i niz drugih promjena, od sustava kretanja putnika, izmještanja informativnih panoa do promjene sustava transporeta prtljage. Samo nabava automatiziranog sustava prihvata, sigurnosnog pregleda i otpreme prtljage Zračnu će luku stajati 60 mil. kuna bez PDV-a, a u funkciji bi trebala biti do prosinca iduće godine. Možda i najspominjanija novost aerodroma u Čilipima, uvođenje sustava aviomostova, prema natječaju se procjenjuje bez PDV-a na 10,5 milijuna kuna, a rok isporuke također je kraj 2016. godine.

Natječaji do kraja siječnja
Većina natječaja otvorena je do potkraj siječnja, dok se ponude za rekonstrukciju trafostanice TS1, vrijednu 9 mil. kuna, zaprimaju i u veljači. Posao rekonstrukcije trafostanice TS2 i izgradnja nove TS3, uz nadogradnju interne elektroenergetske mreže, stajat će dubrovački aerodrom 15 mil. kuna, a posao bi trebao biti obavljen do siječnja 2017. Za gradnju objekata suprastrukture – uredske zgrade, terminala za generalno zrakoplovstvo, objekata za vatrogasce, za gospodarenje otpadom, interna benzinska postaja te garažni centar – izdvojit će se 54 milijuna kuna,  dok se radovi na rekonstrukciji infrastrukturnih sustava zemaljske strane procjenjuju na 41,5 mil. kuna. 

Komentari (5)
Pogledajte sve

MULJANJA svedena na minimum , pa gdje ti živiš. Švedski Ericsson je plaćao mito da dobija državne poslove diljem svijeta, stotine milijuna eura mita, način i ljudski mentalni sklop nadilazi svaku kulturu i jezik, bez obzira koliko mi mislili da smo samo mi iskvareni i skloni namještanjima. Jedan je veliki Njemački građevinar poznat po korištenju ilegalnih radnika, a inspekcija nikad ne dolazi, jer je mama vlasnikove žene glavna u građevinskom inspektoratu te regije.
Svugdje je isto, ne zavaravajmo se, GDJE POSTOJI ODLUKA POSTOJI I NAČIN.

Kladio bih se na Viadukt i Tehniku..

Mislim da su “muljanja” svedena na minimum, jer ovaj projekt financira EU iz svojih fondova. Sto znaci, da ce isto tako nadgledati svaku portrosenu kunu.
Cilipima je jedino vazno, da se projekt zavrsi na vrijeme i da tvrtke, koje preuzimaju poslove, ne propadu prilikom izvodjenja radova.

Ovo će očito raditi Viadukt, jedina firma sposobna za ovako nešto.

New Report

Close