Zašto monetizacija? Milanović: Zato što su autoceste pune 3 ili 4 mjeseca, a ostatak godine su prazne

Naslovnica Forum Komentari članaka Zašto monetizacija? Milanović: Zato što su autoceste pune 3 ili 4 mjeseca, a ostatak godine su prazne

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

Što bi Maminoj rekao “E nećeš razbojnice”…bit će referendum pa će narod odlučiti osim ako se i ovaj put Ustavni sud ne bude bavio politikom zbog sitnih osobnih interesa kao u slučaju referenduma o ćirilici. Najlakše je rasprodati,”monetuzirati” ali nisi valjda zato na vlasti!

jel je milanović totalno blesav ili se samo pravi?
nama se ceste ne isplate jer su pune samo 3 mjeseca. a kako će isplatiti koncesionaru? zar će ih oni napuniti 12 mjeseci?

Zbog ove izjave ponuda za koncesiju bit će bar 100 mil eura manja ………… a posljedice samo političke ………

DAJ PET !!!

Ako je vama HDZ ostavio dugove, vi ćete ostavi pustopoljinu i bankrotiranu državu.
Sramite se!

Kao da investitori ne prate stanje i dinamiku prometa na hrvatskim autocestama. Pa zasto postoji due diligence? A kako ce koncesionar ostvariti dobit? Jednostavno tako sto ce otpustiti 90% ljudi, koji su uposleni u ovom poduzeci,vjerojatno zamjeniti ovaj naplati sustav kroz vignette, osmisliti poticaje za intenzivnije koristenje autocesta…
Zasto to nije sada moguce? Zato sto kod nas ne vlada zdrav razum, nego emocije u kombinajici sa polupismenocu i kroz veliki utjecaj raznih sindikata i drugih dzabolebarosa, koji su za status quo, sto duze. A sta ako se autoceste ne daju u koncesiju? Nista posebno, drzava ce se zaduzivati jos dvije tri godine a onda ce dobit demars sta mora uraditi. Ali tada nece biti dovoljne samo autoceste, nego ce trebati prodati jos HEP, dio suma, drzavno zemljiste i jos puno drugih lokacija uz more, pa mozda i poneki otok. U svakom slucaju strani kreditori ce se naplatiti, bilo u novcu bilo u naturi


jel je milanović totalno blesav ili se samo pravi?
nama se ceste ne isplate jer su pune samo 3 mjeseca. a kako će isplatiti koncesionaru? zar će ih oni napuniti 12 mjeseci?

Da, zašto bi netko davao novce za nešto što radi isključivo minus,ali to pitanje neće uputiti niti jedan novinar. Onaj tko bude kupio napravit će čistku i HAC će raditi ko bonbon,a mi ćemo se pitati kao i uvijek zašto smo ovo prodali strancu kad smo mogli tako fino zarađivati

Lakše je dati strancu da on napravi čistku, ako netko iz HRV radi čistku onda gubi glasače i Vlast. Drugim riječima niti jedna Vlast u HRV ne vlada zato što je kvalitetna ili nešto zna nego zato što uhljebljuje glasače. Onaj tko zna i može u HRV ne može dobiti Vlast jer vrlo malo glasača sebe u takvom programu nalazi.

Koja ekipa, steta sto nisu napravili neki realty show s njima.

Recimo Zoka Milanovic and the Holy Grail of Highway Monetization.

The nine most terrifying words in the English language are: "I'm from the government and I'm here to help" - Ronald Reagan

da je ova vlada pametna sve one prekobrojne na državnom proračunu koje ionako nisu u stanju otpustiti, a koji provode radno vrijeme tako da samo kopaju nos, štrajkaju i vrijeđaju stranke, prebacili bi na te autoceste da se voze gore-dole tih osam mjeseci i nabiju nekakav promet jer im inače nitko neće za te ceste ni kunu dati.

I saborske klupe su pune jedno dva miseca godišnje… ja bi i njih monetizirao.

Tko leti vrijedi, tko vrijedi leti, tko ne leti ne vrijedi


I saborske klupe su pune jedno dva miseca godišnje… ja bi i njih monetizirao.

a kakvo je tek stanje sa Banskim dvorima, kod njih također prilično dolazi do izražaja to mone, mone, ili kako već, a da ne govorimo o premijerovoj glavi i njenoj cjelogodišnjoj praznini

Pa zar nitko u ovoj državi ne zna da koncesionar NE MOŽE poslovati negativno.

Naime, sukladno koncesijskom ugovoru za sve eventualne gubitke odgovara Vlada RH. Tako npr. BINA istru uopće ne zanima frekventnost trase, budući da zna da će nedostatak prihoda pokriti Republika Hrvatska.

Stoga, uopće nema razloga vršiti monetizaciju kad ionako pati proračun RH.

valjda će nešto kapnuti i u stranačku blagajnu, iz koje se namiruju i troškovi osobne potrošnje čelnika i njegovih miljenika.
lako je poslovati s dobiti.
1. smanjiti troškove zaposlenika : automatizacija na svim naplatnim
kućicama.zaposlenima dati nogu.
2. povećati broj priključnih putova.
3. povećati cijene.
4. smanjiti troškove održavanja.

Ništa to ne pomaže ako nema dovoljno prometa.
A prometa nema.
Minimum je godišnji prosjek od 15.000 vozila dnevno tj. cca. 5.475.000 vozila godišnje. Kamioni i ostali se broje kao više automobila već u skldu s razlikom cestarine.
Trenutni promet je jedva pola toga.

Pa ako toga nema, nema isplativosti bez dizanja cestarine ili subvencija – ma možeš smanjivat troškove koliko hoćeš.
Što ne znaći da troškove ne treba rezati – sve viškove treba otpustiti i racionalno održavati cestu.
No to neće pomoći.

Koncesionaru će se isplatiti jer će za autcestu na kojoj je 32 milijarde dugova platiti 20 milijardi. Mi ćemo smanjiti dug (samo SMANJITI, ne i ukinuti), a koncesionar će poslovati profitabilno.
Vinjete se neće uvoditi jer se one isplate samo na kratkim autocestama sa velikim prometom. Npr. ako je Slo vinjeta 100 EUR (godišnja) za njihovih 250 km autoceste koliko bi trebala koštati HR vinjeta za 1000 km ?
400 EUR, plus nadoknaada za mali promet – barem 600-700 EUR.

Ostatak duga će se isplatiti iz proračuna i poreza. Recimo mogao bi turizam malo participirati u otplati tog duga, a ne da traže manji PDV.
Za 50 godina dobiti ćemo ceste nazad – kako je za očekivati tuneli i usjeci će još uvijek biti tu gdje jesu i nitko ih neće zatrpati. Možda će trebati povući novi sloj asfalta, ali to je minimalni trošak.

Loki

New Report

Close