Festival poduzetništva, obrta i OPG-ova doživio je u petak u Trilju svoje peto izdanje. Poslovno događanje u zajedničkoj organizaciji Večernjeg lista, Poslovnog dnevnika i 24 sata privuklo je 15-ak poduzetnika i OPG-ova koji su došli predstaviti vlastite proizvode te iz prve ruke ispričati što to znači biti malim poduzetnikom. Solinska tvrtka Forma natura predstavila se prirodnom kozmetikom, a mladi poduzetnik i student Matko Radanović kaže da je posao na sebe preuzeo u trenutku kad su bili pred gašenjem.
"Šteta je bila u vjetar baciti 20 godina staža, koliko je Forma natura imala u tom trenutku. Vratili smo stari uspjeh jer su naš su recept kvaliteta i pristupačne cijene, a cijelo vrijeme osluškujemo i potrebe tržišta pa se lako prilagođavamo. Mali smo, fleksibilni, uložili smo puno i tako planiramo i nastaviti", kaže Radanović. Danas svoje proizvode na biljnoj bazi kao što su kreme, voskovi za depilaciju, kupke i šamponi distribuiraju suradnjom sa 15-ak ljekarni i više od 90 kozmetičkih salona. Mušku liniju proizvoda zasad nemaju, pojasnili su uz osmijeh, jer su žene ipak bolji kupci, no to je jedan od sljedećih koraka. Na vanjska tržišta još ne mogu jer ih čeka usklađivanje sa europskih direktivama, no to je nešto čega se Radanović objeručke prihvatio.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu