Viadukt traži sedam milijuna eura za svoj udio

Foto: Ivo Cagalj/PIXSELL Foto: Ivo Cagalj/PIXSELL

Udjele u ZAIC-u imaju još i francuske tvrtke Aeroports de Paris Management (ADPM) i Bouygues Bâtiment International (BBI), svaka s udjelom od 20,77 posto. Isti toliki udio ima i fond Marguerite dok IFC, fond Svjetske banke, drži 17,58 posto ZAIC-a. Turski TAV Airports ima udio od 15 posto.

Građevinska tvrtka Viadukt u stečaju oglasila je prodaju svog udjela u koncesionaru u Zračnoj luci Franjo Tuđman po početnoj cijeni od sedam milijuna eura. No, kako kaže stečajni upravitelj Viadukta Milorad Zajkovski, na taj se poziv nitko nije odazvao. Stoga će, najavljuje Zajkovski, uskoro objaviti novi poziv, i to po istoj početnoj cijeni, piše Večernji list.

Viadukt ima udio od 5,11 posto u tvrtki ZAIC-A Limited koja je registrirana u Velikoj Britaniji i koja je pobijedila na natječaju za koncesiju na zagrebačkom aerodromu.

Koncesija na 30 godina

Udjele u ZAIC-u imaju još i francuske tvrtke Aeroports de Paris Management (ADPM) i Bouygues Bâtiment International (BBI), svaka s udjelom od 20,77 posto. Isti toliki udio ima i fond Marguerite dok IFC, fond Svjetske banke, drži 17,58 posto ZAIC-a. Turski TAV Airports ima udio od 15 posto.

ZAIC-A je, pak, za gradnju novog putničkog terminala Zračne luke Franjo Tuđman i upravljanje njime u Republici Hrvatskoj osnovao tvrtku Međunarodna zračna luka Zagreb (MZLZ), na koju su prenesena prava i obveze iz ugovora o koncesiji. MZLZ je tako 5. prosinca 2013. godine preuzeo upravljanje tadašnjom Zračnom lukom Zagreb na 30 godina.

Zajkovski priznaje da je iznenađen time što nije stigla nijedna ponuda za kupnju Viaduktova udjela u ZAIC-A te kaže da je očekivao da će se javiti drugi suvlasnici te tvrtke i da će sve brzo biti obavljeno. No, poručio je da u drugom pozivu neće snižavati početnu cijenu.

Više o temi pročitajte ovdje.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve