Sunčani Hvar ostvaruje najintenzivniji period poslovanja i rekordne rezultate u povijesti kompanije

Foto: Borna Filic/PIXSELL Foto: Borna Filic/PIXSELL

Budući da je prosječna popunjenost hotela u svibnju i lipnju gotovo 90%, ovogodišnja predsezona bila je radno aktivna kao i samo srce sezone.

Na valu novih investicijskih projekata, rekordnog broja vjenčanja i poslovnih događanja, te povećanog broja dolazaka sa svih ključnih tržišta, Sunčani Hvar ostvaruje najintenzivniji period poslovanja i rekordne rezultate u povijesti kompanije. U predsezoni ostvareno je 25% više noćenja uz istovremeni rast prosječnih cijena, dok su ukupni prihodi rasli za visokih 20%. Budući da je prosječna popunjenost hotela u svibnju i lipnju gotovo 90%,  ovogodišnja predsezona bila je radno aktivna kao i samo srce sezone.

„Sunčani Hvar već dugi niz godina razvija direktne kanala prodaje na tržištima više platežne moći kojima je Hvar postao nezaobilazna destinacija i ti su kanali prednjačili u generiranju prihoda i noćenja posljednjih nekoliko godina. No istovremeno uloženi su značajni napori u razvoj i unaprjeđenje tradicionalnih kanala prodaje i turizam doživljaja, te su segmentirani ključni partneri koji imaju snagu da se sa zajedničkim naporima otvore novim tržištima i intenziviraju turistička kretanja van perioda visoke sezone. Nakon intenzivnih obrada tržišta i suradnje sa hrvatskim posredničkim agencijama, u prvih šest mjeseci bilježimo rast iz svih emitivnih zemalja- od Brazila, Australije, Skandinavije do Tajvana, dok nam tržišta USA i Velike Britanije rastu za nevjerojatnih 30, odnosno 40%. Najveći rast ostvarili smo na novootvorenom tržištu Indije, s kojeg smo imali 90-postotni porast noćenja, te nam je pokazatelj dobro odabranih prodajnih taktika“, osvrnula se Gordana Tomičić, predsjednica Uprave Sunčanog Hvara. 

Iz kompanije ističu i kako je neizostavan dio uspjeha svakako i uspješna strategija ljudskih resursa, koju je prepoznalo tržište rada, te kako je Sunčani Hvar u sezonu ušao sa popunjenim svim radnim mjestima i uspješno završenim postupkom regrutacije tijekom kojeg je zaposleno više od 500 sezonaca.

„S obzirom na stanje na tržištu rada u Hrvatskoj,  prioritet nam je bio prije svega kvantitativno osigurati dovoljan broj kandidata, koji će dalje kroz selekcijski postupak i kvalitativno popuniti otvorena radna mjesta, stoga smo u postupak regrutacije krenuli već sa završetkom prošle sezone. S druge strane, već dulji niz godina naš je cilj zadržati motivirane zaposlenike  i omogućiti im daljnji rast i razvoj unutar kompanije kroz programe edukacija i treninga, te planom razvoja karijere i dodjeljivanjem mentora usmjeravati njihove specijalizacije. Kroz cjelogodišnju kampanju “Tražiš posao? Pronađi karijeru!” koju nose priče naših stalnih zaposlenika koji su svoju karijeru unutar Sunčanog Hvara započeli kao sezonci, iznimno potičemo razvoj mladih snaga, odnosno naših mladih voditelja koji s vremenom preuzimaju ključne funkcije unutar hotela. Gotovo je sav hotelski menadžment, od voditelja hrane i pića i glavnih kuhara, pa do direktora hotela proizašao iz naših vlastitih kadrova i stalnih sezonaca“,  istakla je Blaženka Tomičić, direktorica ljudskih resursa Sunčanog Hvara.

U svrhu smještaja zaposlenika ove godine obnovljen je i novi objekt uz more koji je uz postojeći hotel Bodul stavljen izvan komercijalne funkcije, kako bi zaposlenicima boravak na Hvaru bio što ugodniji. Svaka soba ima svoju kupaonicu, na raspolaganju je besplatan brzi Internet, te zajednička praona rublja, restoran i bar. Kao dio brige o kvaliteti života i uvjeta rada te zadovoljstva radnika, zaposlenicima su osigurana tri obroka dnevno i besplatne kave i bezalkoholna pića, a van radnog vremena na raspolaganju su im terase sa društvenim igrama, te posebne ponude u restoranima i barovima u Hvaru.

Predviđeno je 48 radnih sati kroz šest dana u tjedno, a po dogovoru i sukladno potrebama posla zaposlenici mogu odraditi maksimalnih 60 sati. Plaće u Hvaru iznimno su konkurentne i više od prosjeka u hrvatskim hotelima, no uz to zaposlenicima se isplaćuju mjesečne nagrade koje iznose više od 1000 kn po sezoni. Dodatan motiv svakako su i gosti Sunčanog Hvara, koji pretežno dolaze iz zemalja više platežne moći kao što je Amerika, UK, Skandinavija, Brazil i Australija, te su navikli kvalitetnu i dobru uslugu dodatno i nagraditi.

S obzirom na nove investicije koje su u pripremi za iduću sezonu, te radno intenzivne periode van visoke sezone, sve većem broju sezonske radne snage omogućit više od šest mjeseci neprekinutog radnog odnosa, a najuspješnijim pojedincima i cjelogodišnji ugovori, poručili su iz Sunčanog Hvara. 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!