Pet minuta d.o.o. traži strateškog partnera

Autor: Biserka Ranogajec , 28. studeni 2007. u 06:30

Tvrtka se bavi modernim tehnologijama, webom, multimedijom i mobilnim komunikacijama

Pet minuta d.o.o. osnovali su 2005. godine Viktor Marohnić i Saša Šarunić jer su, kažu, nakon višegodišnjeg prikupljanja iskustva odlučili ostvariti ono što radeći za druge nisu mogli. Tvrtka se bavi modernim tehnologijama, webom, multimedijom i mobilnim komunikacijama, a među najpoznatijim proizvodima su internetski servis za razmjenu fotografija Ptičica i društvena mreža za mlade Trosjed. Osim toga, rade i na sličnom proizvodu namijenjenom svjetskom tržištu, a cilj im je stvoriti vlastite proizvode s kojim će konkurirati na domaćem i stranom tržištu. Djelomice se financiraju od poslova po narudžbi, ali polako sve više prihoda ostvaruju i od vlastitih proizvoda. Osim što je bila prvi hrvatski internet-servis takve vrste, Ptičica je već neko vrijeme i vodeći internetski sajt za sve fotoamatere. Ptičicu mjesečno posjeti 40 tisuća ljudi, a dosad se skupilo više od 200.000 fotografija. Trosjed postoji nešto više od mjesec dana i stekao je nekoliko tisuća korisnika. S takvim rastom i on bi mogao postati vrlo profitabilan u kratkom vremenu. Na pitanje kako su došli na ideju za pokretanje Ptičice i Trosjeda, vlasnici kažu da su u svijetu vrlo aktualni slični društveni internet-sajtovi u koje se ulaže podosta novaca. Vrijednost pojedinih servisa drastično je porasla u samo godinu-dvije, a investitori su zaradili prihode koji su nekoliko tisuća puta veći od uložene svote. Primjerice, popularni YouTube je prodan za 1,6 milijardi dolara, MySpace prije više od godine dana za 500 milijuna dolara. MySpaceov konkurent Facebook je tako odbio ponudu od čak 900 milijuna dolara, dok mu je procijenjena vrijednost čak 16 milijardi dolara. I u Hrvatskoj se ovo tržište prilično snažno razvija i samo ove godine dogodilo se nekoliko značajnih akvizicija mladih tvrtki koje se bave modernim tehnologijama, ali o čemu nisu poznati konkretni iznosi ugovorenih poslova. Sajtovi poput Ptičice i Trosjeda su tek u začetku i u Pet minuta očekuju da će se uloženi novac i rad višestruko isplatiti. Pet minuta surađuje s tvrtkom Real, partnerom vodećeg svjetskog mobilnog operatera Vodafone i tvrtke Sony Ericsson. Pet minuta je vrlo mlada tvrtka i ima pet stalno zaposlenih i više honorarno zaposlenih web dizajnera i administratora. Kako tvrtka brzo raste, daljnje širenje svakako ovisi o potpori strateškog partnera. Riječ o prilično značajnom i novom projektu za hrvatske uvjete o kojem ne žele govoriti. No sigurni su kako bi eventualni ulazak investitora spremnog uložiti sredstva kojim bi se pokrili troškovi rada od 7 do 10 ljudi minimalno dvije godine donio brži razvoj proizvoda i obostrano zadovoljstvo.

Komentirajte prvi

New Report

Close