Osluškivanje potreba klijenata jamstvo opstanka

Domaće kompanije 4.11.2010. 22:00 Ana Blašković

CO nudi 25 posto popusta na pojedine pakete, Allianz je uveo novu uslugu putem interneta, a Grawe nudi proizvod posebno kreiran za potrebe tvrtki

Jednako kao i banke, i ostale financijske institucije u krizi traže način kako zaobići prepreku smanjene potražnje za svojim proizvodima. Rezanje troškova, pomnije osluškivanje tržišta i potreba klijenata metode su snalaženja osiguravatelja. U najvećem domaćem osiguravatelju, Croatia osiguranju, kažu da su novi proizvodi usmjereni na prilagođavanje individualnim i posebnim potrebama kao što su i Mini i Fleksi kasko osiguranje koje je Croatia osiguranje plasirala u proljeće. “Pripremamo novosti i u osiguranju od nezgode koje će biti prilagođeno potrebama posebnih ciljanih skupina”, najavljuju u Croatiji osiguranju.

Nadzor nad troškovima
“Obiteljski paketi koje već nudimo do 25 posto popusta će se dodatno prilagoditi željama korisnika. Time će postati još povoljniji jer će se izbjeći zaključivanje polica koje obitelj trenutno ne treba, kao i nadzor nad troškovima osiguranja i lakše planiranje obiteljskog proračuna”, kažu u CO. U Allianz osiguranju kažu da klasično osiguranje života, osiguranje privatne imovine te motornih vozila i dalje istaju njihovi strateški proizvodi. U ovoj godini lansirali su čak šest novih proizvoda. Klijenti sada puno pažljivije upravljaju novcem i žele fleksibilnost kod ugovaranja i plaćanja plaćanja polica. Stoga je, Allianz uveo uslugu ‘Moj Allianz’ koja klijentima omogućuje da putem interneta mogu dobiti uvid u svoje police te odštetne zahtjeve. Također, promjena ima i u segmentu životnih osiguranja. Novost je ‘AllianZ Život’, proizvod u koji su ugrađena nova pokrića te dodatna fleksibilnost prilikom ugovaranja i tijekom trajanja osiguranja. Uz policu osiguranja privatne imovine, na istoj polici može se osigurati građevinski dio stana ili kuće, stvari u njemu, a članove kućanstva od nezgode i odgovornosti. Ova usluga klijentu pruža pomoć u slučajevima koji zahtijevaju hitnu intervenciju poput usluga vodoinstalatera, električara, bravara ili stolara… Za manje tvrtke do deset zaposlenika koje se bave trgovinom, malom proizvodnjom ili uslužnom djelatnošću namijenjen je Poslovni paket, uveden ove godine. Ugovaranjem jedne police može se osigurati pokretnu i nepokretnu imovinu, tvrtku od javne odgovornosti prema trećim osobama, vlastitim djelatnicima, a njih od posljedica nezgode. Građanima je Grawe osiguranje ponudilo životno osiguranje pod nazivom “1,2,3 … štedi!” kojim se štede sredstva za mirovinu. Tvrtkama je namijenjen Grawebiz, proizvod namijenjen vlasnicima obrta te malim i srednjim poduzetnicima.

'Nova prilika'
“Riječ je o osiguranju za ‘novu priliku’, polica koja uključuje razne vrste osiguranja namijenjene zaštiti poslovnog prostora, imovine i djelatnika od elementarne nepogode, požara, izljeva vode, provalne krađe, prekida rada i loma stakla”, kaže predsjednik Uprave Grawe osiguranja Igor Pureta. Tu je i mogućnost osiguranja od odgovornosti iz djelatnosti, odgovornosti iz posjeda objekta i zemljišta i kolektivnog osiguranja zaposlenika od nezgode. “Taj bismo ‘tailor-made’ proizvod nazvali najuspješnijim proizvodom za pravne osobe”, kaže Pureta.

  1. Ključne riječi
  2. Osiguravajuća društva i osiguravateljna industrija u RH
  3. CROS (Croatia osiguranje d.d.)
  4. GRAWE Hrvatska d.d.
  5. ADOS (Allianz Zagreb d.d.)

Samo registrirani korisnici mogu komentirati

Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje!

Prijavi se ovdje!

Povratak na vrh