M SAN-u najviše novca donose uređaji vlastitog brenda Vivax

M SAN je lani proizvodnju svih Vivax TV-a iz Kine prebacio u Hrvatsku, Foto: Marko Prpić / Pixsell M SAN je lani proizvodnju svih Vivax TV-a iz Kine prebacio u Hrvatsku, Foto: Marko Prpić / Pixsell

Najveća hrvatska IT kompanija lani na Vivaxu imala prihod 38,6 mil. €, 17% od ukupnog.

Trinaest je sretan broj za najveću IT kompaniju u Hrvatskoj, MSAN grupu, jer točno toliko joj je godina trebalo da se iz distributera pretvori u proizvođača. MSAN grupa u petak je objavila da joj je lani po prvi puta vlastiti tehnološki brend Vivax postao pojedinačno najizdašniji izvor prihoda.

Vladimir Brkljača, voditelj Vivaxa u M SAN grupi na predstavljaju novog flagship pametnog mobitela Vivax Fly 4 izjavio je da su lani pod Vivaxom ostvarili prihod od 38,6 milijuna eura ili 17 posto ukupnih prihoda M SAN grupe. Ove godine očekuje nastavak rasta s Vivaxom, u okviru kojeg se proizvode pametni televizori, mobiteli, klime i kućanski aparati te koji zapošljava 80 stručnjaka, na 45,3 milijuna eura.

Prvi tablet, prvi smartphone

“Sa 17 posto udjela prihoda unutar M SAN grupe postigli smo da smo pojedinačno prvi po prometu unutar kompanije kojoj je temeljno poslovanje u području distribucije”, ističe Brkljača.

I dok je danas razvoj vlastitih visokotehnoloških robnih marki postao standardni smjer razvoja svih distributera i trgovaca IT robom u Hrvatskoj, M SAN je u razvoj vlastitog brenda krenuo još 2003. godine. U vrijeme kad je krenuo s brendom Vivax, M SAN je imao ukupan prihod od 738,9 milijuna kuna. Lani je samo od Vivaxa generirao gotovo polovicu tog iznosa. Zamah razvoju Vivaxa kompanija je dala prije pet godina kada je bez pompe na hrvatsko tržište izbacila prvi hrvatski tablet. Tada je već u ponudi imala i dva klasična GSM mobitela s podršku za dualSIM. Godinu kasnije M SAN je na tržište izbacio svoj prvi pametni mobitel Vivax SMART Point koji se pokazao kao veliki tržišni uspjeh.

U dva tjedna od početka prodaje planula je prva serija od 4000 komada, a M SAN je na tom poslu utržio tri milijuna kuna. “Lani smo prodali 150 tisuća Vivax pametnih mobitela u 24 države, a samo novi model Fly 4 očekujem da će biti prodan do kraja godine u više od 10 tisuća komada”, kaže Brkljača.

M SAN ove godine očekuje rast prodaje za 36 tisuća komada pametnih mobitela. Prema podacima za prvih pet mjeseci prodaja raste predviđenim tempom što se tiče količina. Vrijednosti isporuke rastu još brže, za 45 posto.

Najbrže rastući segment

“Do kraja godine planiramo predstaviti još četiri do pet premium pametnih mobitela”, kaže Brkljača.

Dodaje da sad drže 17 posto otvorenog tržišta pametnih mobitela, odnosno onih koji se prodaju mimo mobilnih operatera. Riječ je o najbržerastućem segmentu tržišta, jer operateri sve manje subvencioniraju prodaju mobitela. “Do kraja godine očekujem da ćemo držati više od 22 posto tog tržišta i biti jedan od top 3 brenda pametnih mobitela u Hrvatskoj”, zaključuje Brkljača.     

Komentari (2)
  • Kerum
    Kerum 22:50 6.6.2017.

    po ovome ča vidim Vivax i Noa drže 40% marketa ako ne i više…tko je tu pinokio??

  • Tarzan
    Tarzan 9:20 5.6.2017.

    Vivax=s.anje. Kupo tablet, nije bil ispravan, zamjenili za drugi isto neipravan, samo je već prošlo godinu dana pa sad moram platiti popravak, koji ne mislim jer bi me koštalo više nego da naručim novi bolji kineski. Prijatelj kupil mobitel, riknula baterija za 1 godinu, gotovo ga nije koristil. Tolko o kvaliteti ove marke.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!