Jačanje pozicije hrvatskog branda Juicy na Bliskom istoku i širenje na tržište sjeverne Afrike

Autor: Poslovni.hr , 28. veljača 2018. u 10:07
Foto: Press

Društvo Stanić Beverages Hrvatska s brandom Juicy ulazi u Bahrein, Egipat i Jemen.

Brand Juicy nastupio je po drugi put u Ujedinjenim Arapskim Emiratima na jednom od najvećih i najutjecajnijih prehrambenih sajmova – Gulfood – koji se prostire na 100 000 m2, okuplja 5 000 izlagača iz cijelog svijeta te privlači više od 100 000 posjetitelja u Dubai World Trade Center.

Brand Juicy prisutan je na tržištu Ujedinjenih Arapskih Emirata od 2015. godine, a dvije godine nakon ulaska na novo tržište prodaja Juicy sokova povećala se 3,5 puta. Ukupan izvoz Stanić Beveragesa u zemlje MENA regije, konkretno u Ujedinjene Arapske Emirate, Saudijsku Arabiju, Oman i Katar porastao je devet puta u odnosu na 2016. godinu.

Uz rast prodaje sokova na tržištima MENA regije, gdje je brand Juicy već prisutan, rezultat sudjelovanja Stanić Beverages Hrvatska na Gulfood festivalu daljnje je širenje izvoza u Bahrein, Jemen i Egipat.

Početkom ožujka ove godine Juicy sokovi bit će dostupni i u Carefouru, vodećemu maloprodajnom lancu u Dubaiju. Činjenica da se Juicy nalazi na policama dvaju najvećih maloprodajnih lanaca u Ujedinjenim Arapskim Emiratima – Carefoura i Union Koopa (prisutan još od 2017. godine) potvrđuje njegovu poziciju relevantnog branda na tržištu.

Juicy sokovi uvršteni su još prije dvije godine u ponudu nekih od najpoznatijih lanaca restorana i klubova u Dubaiju, među kojima se posebno izdvajaju Cipriani, Blue Marlin Ibiza, The Act, Roberto's i Dubai Creek Golf & Yacht Club, a od nedavno Juicy je prisutan i u svjetski poznatom lancu restorana Novikov, zatim u Ritz Carltonu i hotelu Five Resorts and hotels, restoranima Catch Dubai, Maison rouge, Masti Dubai i Soho garden. Zahvaljujući širokoj distribuciji branda Juicy u Dubaiju, Juicy brusnica je jedan od najprodavanijih sokova u HoReCa kanalu.

Komentirajte prvi

New Report

Close