Ericsson Nikola Tesla: Neto dobit 71,1 milijun kuna

Autor: Poslovni.hr/Hina , 25. srpanj 2019. u 11:57
Foto: Zeljko Lukunic/PIXSELL

U prvom su polugodištu prihodi od prodaje na domaćem tržištu iznosili 177 milijuna kuna, što je pad od 7,1 posto prema istom razdoblju lani.

Ericsson Nikola Tesla u prvom je polugodištu ostvarila 71,1 milijun kuna konsolidirane neto dobiti, što je rast od 15,6 posto u odnosu na isto razdoblje lani, pokazuju podaci iz financijskog izvješća te kompanije objavljenog u četvrtak.

Porast neto dobiti, kako se navodi, je rezultat smanjenja porezne obveze na temelju poreznih olakšica ostvarenih zapošljavanjem sukladno Zakonu o poticanju ulaganja.

Prihodi od prodaje iznose 821,7 milijuna kuna i porasli su 7,8 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. U ukupnim prihodima od prodaje udio domaćeg tržišta čini 21,5 posto, usluge za Ericsson 64,4 posto, dok ostala izvozna tržišta sudjeluju s 14,1 posto.

U prvom su polugodištu prihodi od prodaje na domaćem tržištu iznosili 177 milijuna kuna, što je pad od 7,1 posto prema istom razdoblju lani.

"Prihodi od prodaje na domaćem tržištu bilježe pad u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje, što je posljedica dinamike u realizaciji projekata", istaknula je predsjednica Ericssona Nikole Tesle Gordana Kovačević.

Dodala je kako je u sukladno planovima porasla prodaja usluga za Ericsson, kao rezultat širenja poslovanja i dobivanja novih odgovornosti, prije svega u području 4G i 5G tehnologija.

Na Ericssonovom tržištu je u prvom polugodištu ostvareno 529 milijuna kuna prihoda od prodaje, što je rast od 9,8 posto.

Na izvoznim tržištima (bez Ericssonova tržišta) prihodi od prodaje su porasli 28,6 posto i iznose 115,7 milijuna kuna. Kako se navodi u izvješću, fokus je na implementaciji projekata modernizacije mobilnih mreža s kupcima u Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Kosovu i Bjelorusiji.

U izvješću se navodi i da su prodajni i administrativni troškovi na razini usporednog razdoblja prethodne godine i iznose 35,5 milijuna kuna. 

"U skladu s našom strategijom, ostajemo fokusirani na razvoj rješenja i prodaju u području mobilnog širokopojasnog pristupa internetu (4G/5G mobilna rješenja), digitalne transformacije i upravljanja mrežama, Industrije i društva (zdravstvo, javna sigurnost, e-poslovanje) te na jačanje naše pozicije kroz pružanje usluga za Ericsson", istaknula je Kovačević.

Komentirajte prvi

New Report

Close