Dobit Kraš Grupe zaronila čak 93 posto

Autor: Poslovni.hr , 30. listopad 2012. u 12:32
PIX

Neto dobit devetomjesečnog razdoblja iznosi tek 1,3 milijuna kuna.

Kraš Grupa je u prvih devet mjeseci ove godine godine ostvarila  konsolidirane ukupne prihode u iznosu od  717,2 milijuna kuna, stoji u izvještaju objavljenom na Zagrebačkoj burzi. Ukupni konsolidirani rashodi u tom razdoblju ostvareni su u iznosu od  711,5 milijuna

kuna. Kraš Grupa je u prvih devet mjeseci, nakon pokrića ukupnih rashoda poslovanja ostvarila dobit prije porezivanja u iznosu od 5,7 milijuna kuna, dok neto dobit razdoblja iznosi 1,3 milijuna kuna. Riječ je o velikom padu, od čak 93,3 posto, s obzirom da je godinu ranije profit iznosio 18,75 milijuna kuna, vidljivo je iz konsolidiranih podataka. Neto dobit pripisana imateljima kapitala matice ostvarena je u iznosu od 0,5 milijuna kuna. Zarada po dionici za razdoblje siječanj-rujan  2012. godine iznosi 0,38 kune.

U odnosu na isto razdoblje prošle godine Grupa bilježi pad ukupnih prihoda  za 9,1 posto i pad ukupnih rashoda za 7,1 posto, što je rezultiralo smanjenjem dobiti Kraš Grupe, stoji u izvještaju. Na domaćem tržištu ostvareni su prihodi od prodaje u visini  od 396,4  milijuna kuna, dok su prihodi  od prodaje u inozemstvu ostvareni u visini od 284,2 milijuna kuna.

Na obujam prodaje na domaćem tržištu kao i na tržištima zemalja u regiji i dalje utječe nastavak pada potrošnje izazvan padom kupovne moći potrošača, pojašnjava u izvještaju. U takvim okolnostima dodatno je povećan uvoz konditorskih proizvoda. U promatranom razdoblju Kraš je povećao  izvoz na  tržišta Saudijske Arabije, Njemačke, Velike Britanije i Kosova.

Nepovoljan utjecaj na kretanje rashoda  u promatranom razdoblju imalo je povećanje cijena sirovina, naročito šećera, brašna, biljnih masnoća i koštuničavog voća. Dodatno na kretanje rashoda
negativno su se odrazili povećani financijski izdaci za kamate kao i veća ulaganja u tržište. Obzirom da se u zadnjem tromjesečju 2012. godine ne očekuje značajnije poboljšanje uvjeta poslovanja, poslovna politika i ciljevi usmjereni su na maksimalno prilagođavanje promjenama u poslovnom okruženju  i tržišnim trendovima, s fokusom na osiguranje tekuće likvidnosti i financijske stabilnosti, zaključuje se u izvještaju.

Komentirajte prvi

New Report

Close