Ako bude ponuđena privlačna cijena uz temeljitu reformu tvrtke, nema razloga da "narodna privatizacija" Hrvatskih autocesta (HAC) ne uspije, ocjenjuju financijski stručnjaci.
Pažnju investicijske javnosti privukla je izjava premijera Tihomira Oreškovića kako će pozvati građane da zajedno s mirovinskim fondovima investiraju u dionice HAC-a kroz inicijalnu javnu ponudu (IPO). Time bi se nakon devet godina opet vratile "narodne privatizacije" poput izlistavanja HT-a i Ine. No, može li se 2016. vratiti ona optimistična atmosfera među građanima koja je 2007. pratila privatizaciju naftne kompanije i najvećeg telekoma?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.ako ovo mirovinci uplate..znat cemo da ciljano pale lovu od nasih mirovina…
da, da ovo ću kupiti, pa da cijelo vrijeme plačem dok vozim, samo ako bih mogao dobiti mjesto uhljeba na kućici u Dugobabama, isključivo rad u noćnoj smjeni
Pa da nešto vrijedi u ovakvom stanju ne bi mirovinci ovdje ulazili. Da uđe stranac i ovo počisti kako treba, onda bi imalo smisla,samo nije stranac lud da ovdje isplaćuje sumanute otpremnine za ljude na izmišljenim radnim mjestima. Država to nikada neće učiniti i zato se nudi građanima, a u biti će se ovdje u ovakvom stanju utuči naše mirovine.
ovima što su se izjasnili protiv privatizacije nametnuti prisilnu kupnju. zašto bi pristalice privatizacije plaćale njihove fiks ideje.
Uključite se u raspravu