Nedostatak ulagača koji ozbiljnije prati burzu razlog je vrlo malom utjecaju objave rezultata kompanija na promete na Zagrebačkoj burzi.
Prema istraživanju portala iCapital napravljenom ususret objavi poslovnih rezultata za treće tromjesečje, iako se u nekim razdobljima može zamijetiti porast prometa na Zagrebačkoj burzi u vrijeme objave rezultata, ne može se reći da objave imaju značajan utjecaj na rast prometa. Koristeći podatke Bloomberga unazad godinu dana, analiza je pokazala da je rast obično očit tek u zadnja dva dana prije roka objave rezultata.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu