O načinu kako zaposlenici rješavaju probleme i koliko će biti kreativni u stvaranju novih ideja ovisi cjelokupni uspjeh tvrtke. Upravo su na to mislili u World Economic Forumu kada su definirali da će narednih godina najtraženije poslovne vještine biti kompleksno rješavanje problema, kritično mišljenje i kreativnost. Za to nam logični um više nije dovoljan. Prosječnost na današnjem tržištu ne može donijeti boljitak. Za uspjeh trebate maštu!
Ideje su postale valuta nove ekonomije. One su te koje donose komparativnu prednost, a samim time i kapital. No, naš trenutni način razmišljanja povezan s lijevom stranom mozga ne može generirati ništa tako inovativno i originalno, već se samo vrtimo u krugu u svojim svakodnevnim rutinama i poznatim odgovorima.
Diplomirala je na Farmaceutsko-biokemijskom fakultetu, zatim je magistrirala marketing na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu