Pogledajte kako je bilo na kreativnoj radionici

Foto: Fotolia Foto: Fotolia

Einstain je odavno rekao: "Logika će nas dovesti od točke A do točke B, a mašta će nas odvesti svagdje!"

O načinu kako zaposlenici rješavaju probleme i koliko će biti kreativni u stvaranju novih ideja ovisi cjelokupni uspjeh tvrtke. Upravo su na to mislili u World Economic Forumu kada su definirali da će narednih godina najtraženije poslovne vještine biti kompleksno rješavanje problema, kritično mišljenje i kreativnost. Za to nam  logični um više nije dovoljan. Prosječnost na današnjem tržištu ne može donijeti boljitak. Za uspjeh trebate maštu!

Ideje su postale valuta nove ekonomije. One su te koje donose komparativnu prednost, a samim time i kapital. No, naš trenutni način razmišljanja povezan s lijevom stranom mozga ne može generirati ništa tako inovativno i originalno, već se samo vrtimo u krugu u svojim svakodnevnim rutinama i poznatim odgovorima.

Izađite iz kutije i proširite vidike. Vrijeme je da logici dodamo novu kreativnu komponentu kako bi mogli kompleksnije rješavati probleme i stvarati nove, zanimljive ideje koje će napraviti razliku. Ovdje je kreativnost ekonomska komponenta bez koje će tvrtke lagano ali sigurno ostajati u prošlosti. Znanost je to već dokazala.

Pogledajte tvrtke iz Silicijske doline, one su shvatile što trebaju raditi da bi bile uspješne i rade sve kako bi potakle svoje zaposlene da budu kreativniji i produktivniji.

12. listopada 2016. Održana je kreativna radionica. Kako je bilo pogledajte u galeriji fotografija.

Što smo naučili na radionici:

Zašto nam treba kreativan način razmišljanja u svim segmentima posla
Što znači biti kreativan i jesmo li svi kreativni
Kako probuditi kreativnost u sebi i razmišljati izvan okvira
Koje alate imamo i kako ih koristiti da bi potakli kreativno razmišljanje
Koje osobine imaju kreativci
Što je naš najveći neprijatelj produktivnosti i gdje rasipamo energiju
Kako promijeniti percepciju i prebroditi svoje strahove
Kako se poticati i motivirati

O predavačici:  mr. sc. Danijela Gašparović

Diplomirala je na Farmaceutsko-biokemijskom fakultetu, zatim je  magistrirala marketing na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.

Završila je i Odnose s javnošću na London school of public relations. 

Bavi se slikarstvom (6 samostalnih izložbi u Zagrebu i Briselu) i pisanjem (knjiga Plavuša u borbi s nosorogom, knjiga u pripremi Kreativno razmišljanje čini razliku).

Dugo vremena radila je kao direktor prodaje, marketinga, te korporativne komunikacije i ta iskustva su joj uvelike pomogla u daljnjoj karijeri. Dugi niz godina proučavala je mnoge samorazvojne tehnike i pohađala razne seminare (Bruno ŠimlešA, NLP-a, life coachinga i dr). 

U proučavanju drevnih znanja i mudrosti obišla je Tajland, Burmu, Meksiko, Indiju, Izrael....!

Danas se bavi edukacijama i PR-om, vlasnica je portala Lifex.hr, piše kolumnu i urednica je online magazina. Sva svoja profesionalna, znanstvena i životna znanja i iskustva spojila je u jednu vrlu zanimljivu priču, u mudrost  koja zadire u sve segmente naših života i otkriva kako možemo biti sretni, nadahnuti i inspirirani.

 

Zašto su manageri u Americi ludi za kreativnim razmišljanjem?  Pročitajte više OVDJE

 

 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!