Japanska tehnologija u francuskom stilu

Autor: Mladen Milčić, 24sata , 26. srpanj 2012. u 22:00

S dužinom od 4,34 m smješta se u prosjek klase. Na europskom tržištu dostupan je s tri četverocilindrična agregata

Francusko-japanska uspješna suradnja između Citroëna i Mitsubishija, koja je prije pet godina započela Citroënom C-Crosserom, a nastavila se električnim automobilom C-Zero, sada s novim kompaktnim SUV-om Citroënom C4 Aircross dobiva novo poglavlje. Novitet smo imali prilike isprobati u okolici francuskog Lyona.

Citroënov prvi kompaktni SUV nastao je na osnovi Mitsubishija ASX i baš kao i njegov brat blizanac Peugeot 4008 proizvodi se u Japanu. Svaki od automobila u ovom trolistu razlikuje se dizajnom. Atraktivan izgled C4 Aircrossa svojstven je novim Citroënovim modelima – s velikim “double chevron” znakom, velikim prednjim svjetlima i atraktivnim LED svjetlima.C4 Aircross se dužinom od 434 cm smješta u prosjek klase, a 30 je centimetara manji od C-Crossera. Zanimljivo, međuosovinski razmak im je identičan pa je zbog toga C4 Aircross doista prostran. Prtljažnik prima 442 litre. Pogon na sva četiri kotača može se kupiti samo uz dizelske motore, a ima tri moda – 2WD, 4WD i Lock. Kod 2WD moda pogon je na prednje kotače, dok se kod moda 4WD raspodjela okretnog momenta između prednje i stražnje osovine obavlja automatski. U Lock načinu na stražnje se kotače prenosi veći okretni moment.

Komentirajte prvi

New Report

Close