Francusko-japanska uspješna suradnja između Citroëna i Mitsubishija, koja je prije pet godina započela Citroënom C-Crosserom, a nastavila se električnim automobilom C-Zero, sada s novim kompaktnim SUV-om Citroënom C4 Aircross dobiva novo poglavlje. Novitet smo imali prilike isprobati u okolici francuskog Lyona.
Citroënov prvi kompaktni SUV nastao je na osnovi Mitsubishija ASX i baš kao i njegov brat blizanac Peugeot 4008 proizvodi se u Japanu. Svaki od automobila u ovom trolistu razlikuje se dizajnom. Atraktivan izgled C4 Aircrossa svojstven je novim Citroënovim modelima – s velikim “double chevron” znakom, velikim prednjim svjetlima i atraktivnim LED svjetlima.C4 Aircross se dužinom od 434 cm smješta u prosjek klase, a 30 je centimetara manji od C-Crossera. Zanimljivo, međuosovinski razmak im je identičan pa je zbog toga C4 Aircross doista prostran. Prtljažnik prima 442 litre. Pogon na sva četiri kotača može se kupiti samo uz dizelske motore, a ima tri moda – 2WD, 4WD i Lock. Kod 2WD moda pogon je na prednje kotače, dok se kod moda 4WD raspodjela okretnog momenta između prednje i stražnje osovine obavlja automatski. U Lock načinu na stražnje se kotače prenosi veći okretni moment.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu