Influenceri će morati potražiti druge poslove, a ni Airbnb-iju se ne piše najbolje

Foto: Getty Images Foto: Getty Images

Goldman Sachs je obavio opsežno istraživanje stažista iz generacije Z (Gen Z) i ustanovio je da vole kanabis, ali ignoriraju influencere.

Goldman Sachs je ispitao 1.800 svojih pripravnika diljem svijeta i otkrio iznenađujuće rezultate o njihovim pogledima na život, piše Markets Insider.

Istraživanje je postavljalo pitanja, od toga - što će imati najveći globalni utjecaj u 10 godina, do - je li više vole hotele ili Airbnb.

Goldman Sachs istaknuo je nekoliko ključnih nalaza: 85% se zalaže za legalizaciju kanabisa za medicinsku uporabu i 48% je globalno za legalizaciju rekreacijske upotrebe, dok je 72% stažista podržalo drugi referendum o Brexitu. Samo 4% je navelo da su influenceri utjecali na njih pri donošenju odluka o kupnji.

Dakako, postupak odabira za staž u spomenutoj banci smatra se jednim od najstrožih u svijetu financija - zato je ovaj dio generacije Z (od 16-24 godine) vjerojatno obrazovaniji, usmjeren prema rezultatima i konkurentniji od prosjeka.

Ispod su nalazi Goldmana o njegovim pripravnicima.

Tko su oni

1.800 pripravnika Goldman Sacha dolaze iz različitih zemalja i dijelova svijeta. Dolaze iz 465 sveučilišta, govore 46 različitih jezika, a studirali su 61 različitih područja znanosti. Bilo je malo više žena (54 posto) nego muškaraca koji su preuzeli pripravničke uloge u banci.

Brendovi ispred proizvoda

Kada je u pitanju kupovina proizvoda, pripravnici su cijenili marku nad proizvodom. 41% smatra da je marka najvažnija, dok je 26% reklo da je sam proizvod. Zanimljivo je da je samo 4% navelo da su im influenceri pomogli u donošenju odluka.

Hoteli ispred Airbnb-a

Kad su putovali, stažisti su radije boravili u hotelima, a 2/3 ih je favoriziralo ispred druge vrste smještaja. Airbnb većini nije privlačan, samo 29% je reklo da ga preferira. 

Boce s vodom i san su im važni

San im je najvažniji faktor, više od trećine želi osam sati spavanja. 18% je reklo da im treba kofein, a 14% da im je boca vode ključna.

Što se tiče karijere, veličina poslodavaca im nije bitna nego to što rade 

Kad je riječ o karijeri posao koji obavljaju (98 posto) i rad s pravim ljudima (96 posto) im je najvažniji. Veličina poslodavca nije im toliko važna (29 posto), niti sloboda da za posao oblače što žele (32 posto).

Balans posla i života

Kada su u pitanju ravnoteža između posla i života, prijatelji i obitelj izašli su na vrh s gotovo dvije trećine koji žele provoditi vrijeme s voljenim osobama. Biti u stanju prestati razmišljati o radu došao je na sljedeću najvišu razinu prioriteta (17 posto).

Samo trećina je izjavila kako misli da će se američko gospodarstvo poboljšati

Povjerenje u ekonomiju nije rasprostranjeno među američkom generacijom Z (34 posto). Izvan Amerike 55% stažista pak vjeruje u poboljšanja.

Favoriziranje legalne uporabe droga najviše u Americi (59 posto)

85% pripravnika podupiralo je legalizaciju kanabisa za medicinsku uporabu, dok ih je gotovo polovica (48 posto) htjela da bude legalno i za rekreacijsku upotrebu.

Najtraženija vladina akcija je u vezi s klimatskim promjenama

Pripravnici su najviše željeli poduzeti nešto u vezi klimatskih promjena. 83% željelo je porez na emisije ugljika.

Brexit ne znači Brexit

Kada je riječ o Brexitu, stažisti su se mnogo više zalagali za drugi referendum (72 posto). Stažisti u Europi, Bliskom Istoku i Africi bili su nešto više naklonjeni - 76 posto.

AI će napraviti najveći utjecaj

Možda nije iznenađujuće da su pripravnici banke smatrali da će najveća promjena u budućnosti biti uporaba umjetne inteligencije. 31% je reklo da će to biti klimatske promjene, 9% nedostatak resursa i 6% cyber-kriminal.

Ambiciozni su

Ne iznenađuje ni da su stažisti u jednoj od najprestižnijih svjetskih investicijskih banaka - ambiciozni. Oko 60% je reklo da želi pokrenuti posao. A 92% je reklo da želi raditi najviše za pet ili još manje poslodavaca tijekom svog života.

Komentari (0)
Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!