Hrvatice putuju u visokim petama!

Autor: Poslovni.hr , 16. travanj 2013. u 11:33
Guliver/Thinkstock

Super glamurozna dizajnerska odjeća u zrakoplovima nije nešto što se viđa samo na filmovima i fotografijama poznatih osoba.

„Udobnost prije svega“ – moto je to zrakoplovnih putnika iz Hrvatske koji na kratkim i dugim letovima biraju što laganiju i udobniju odjeću, pritom ipak posvećujući pažnju svom stilu. Rezultati su to velikog istraživanja kojeg je provela zrakoplovna kompanija British Airways među svojim putnicima iz Francuske, Njemačke, Rusije, Turske i Hrvatske.

Očekivano, 97 posto ukupno ispitanih putnika se za putovanje zrakoplovom oblači isključivo kako bi se osjećali ugodno pa ćete hrvatske putnike, kao i ostale europske putnike zrakoplovom, najčešće zateći u udobnoj majici i trapericama, stoji u priopćenju British Airwaysa.

Ipak, super glamurozna dizajnerska odjeća u zrakoplovima nije nešto što se viđa samo na filmovima i fotografijama poznatih osoba, ona je doista prisutna kod putnica koje lete na linijama British Airwaysa. Takav stil najviše njeguju putnice iz Njemačke s 12 posto ispitanica koje su izjavile da se za letove vole odjenuti glamurozno. 

Za 97 posto hrvatskih putnica je udobnost ipak na prvom mjestu, no jedan posto ih se ipak odlučuje za izgled prave filmske dive i putuje u najdražim komadima dizajnerske odjeće, pokazuje istraživanje. Hrvatske putnice zato prednjače u nošenju visokih potpetica, njih čak 22 posto je izjavilo da nose visoke potpetice prilikom leta.

Za razliku od ispitanika iz drugih zemalja koji su odabrali udobnost, 21 posto muškaraca iz Rusije za putovanja bira poslovni izgled i odijevaju odijela s kravatom i to kako bi privukli pažnju i impresionirali druge.

Zanimljiv je podatak da se većina putnika odlučuje i na modne dodatke za vrijeme putovanja. Tako 14 posto Turaka najradije nosi šešire, 47 posto Francuza šalove, a pašminu 32 posto Rusa. Nezaobilazan modni dodatak za 31 posto svih ispitanika koji su sudjelovali u istraživanju su sunčane naočale.

Komentirajte prvi

New Report

Close