Flaširana pitka voda iz auspuha Honde

Reklamni spot agencije Leo Burnett Reklamni spot agencije Leo Burnett

'Za svoju djecu sačuvajte plavo nebo' uzrečica je japanskog inženjera Soichira Honde, osnovača kompanije Honda. Sada taj proizvođač nudi i flaširanu pitku vodu - nusprodukt auta na vodik FCX.

Honda je pokrenula vlastiti brand vode, kojim želi demonstrirati čistoću emisija koje proizvode FCX (Fuel Cell eXperiment) automobili, koji koriste tehnologiju vodika kao goriva.

Radi se o inventivnoj kampanji kojom žele promovirati masovnu proizvodnju automobila na vodik. Naime, automobilski div tvrdi kako je pokrenuo prvu svjetsku masovnu proizvodnju automobila na vodik, te kako je jedina emisija ispušnih plinova je čista voda, koja nastaje izgaranjem vodika. Kao dokaz da je to "prava" odnosno pitka voda, kompanija Honda odlučila je tu vodu flaširati i brendirati kao H2O, novi Hondin brend. Na tu ideju došao je australski tim kompanije uz pomoć kreativne agencije Leo Burnett, pa se minimalističke boce H2O nalaze u na svim prodajnim mjestima Hondinih proizvoda i u autosalonima, gdje će zadiviti buduće vozače i utjecati na donošenje konačne odluke o kupnji automobila na vodik.

 

0posto

štetnih plinova emisija je Honde FCX

"Brend H2O je zanimljiv način da Honda pokaže društvu svoju predanost u očuvanju okoliša", izjavio je generalni direktor Honde za Australiju, Jason Miller. "Umjesto da pričamo o potrebi smanjivanja ugljičnog otiska, mi smo ga stvarno smanjili". 

Honda FCX automobilima predstavlja sljedeću generaciju vozila čija će emisija štetnih plinova biti ravna nuli. Predstavljanje nove generacije se najavljuje za 2015. u Japanu i SAD-u, nakon čeka slijedi Europa. Tvrtka se udružila s Japan Metals & Chemicals Co te nastoji reciklirati metale iz nikal-metal-hidrid baterije prikupljenih od korištenih hibridnih vozila Honda distributera širom svijeta.  

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve