AMM i Narodni osvojili najvažniju digitalnu nagradu u regiji

Foto: Borna Filić/Pixsell Foto: Borna Filić/Pixsell

Agencija All Market Media i Narodni, prema izboru žirija u kojem su sjedili stručnjaci iz najjačih agencija regije, osvojili su prestižnu regionalnu nagradu SoMo Borac Social za kampanju na društvenim mrežama - Viber stickeri.

Agencija za tržišno komuniciranje, poznata i zbog ekskluzivnog prava zakupa i prodaje najjačih i najutjecajnijih radijskih brandova u Hrvatskoj, napravila je novi značajni iskorak. Zajedno s partnerom Narodnim, prvi se put prijavila za najvažniju regionalnu digitalnu nagradu i odnijela pobjedu. Važno je istaknuti da su u igri bili najjači agencijski igrači od Ljubljane, preko Sarajeva i Skoplja, do Beograda. Za SoMo Borca stiglo je ukupno oko 130 prijava u 9 kategorija. 

AMM i Narodni osvojili su stručni žiri kampanjom – Viber stickeri koje gledaš i slušaš, a koje je osmislila i producirala digitalna agencija Mediacor. Prvi put u Hrvatskoj su ponudili animirane i zvučne stickere, a Narodni je postao prvi radio s vlastitim Communityjem. 

O toj se kampanji priča. Zašto? Brojke možda i najbolje daju odgovor na to pitanje. 

U doslovno tri mjeseca izgrađena je zajednica na Viberu koja broji više od 150 tisuća ljudi (malo manje od Splita, više od Rijeke). Stickeri Narodnog poslani su 3,5 milijuna puta, a gotovo četvrtina stanovnika Hrvatske ih je vidjela iz prve ruke, njih oko 800 tisuća. O kojem je pothvatu riječ, može se steći dojam ako zamislite da su svi stanovnici grada približno veličine Zagreba barem jednom primili ili poslali njihove stickere.

Surađujući s najslušanijim radijem u zemlji i jednom od vodećih svjetskih messaging platformi te agencijom Mediacor, AMM je stavio u puni pogon i svoj, relativno nedavno ustrojeni, Kreativni odjel. Bio je to i svojevrsni test koji su uspješno položili. 

Na čelu Kreativnog odjela AMM-a sjedi Ivan Vukušić, poznato lice s malih ekrana. Izvan stručnih krugova manje je poznato da je prije godinu dana prihvatio novi izazov – smišljanje kreativnih formata, kampanja i reklama koje će se pamtiti. 

Upravo je on u ime AMM-a preuzeo nagradu na Weekend Media Festivalu. 

„Nevjerojatan je osjećaj popeti se na pozornicu i preuzeti najbitniju digitalnu nagradu u regiji, a sve to u manje od godine dana mog rada u agenciji. Privilegija je imati partnera kao što je Narodni koji je odradio lavovski dio posla. Želim zahvaliti i Viberu i Mediacoru, bez njih ovo ne bi bilo moguće.“

Ističe da je ovo za njih idiličan početak, a nagrada velika motivacija za dalje, za stvaranje efektnih, drugačijih kreativnih rješenja koja će se pamtiti. 

Pogledajte pobjednički video.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve