U Zagrebu je uspješno održala konferencija Poslovnog dnevnika Agro Summit 2025., koji je okupila vodeće proizvođače, stručnjake i distributere iz poljoprivredne i prehrambene industrije kako bi raspravljali o ključnim izazovima i razvojnim mogućnostima domaćeg sektora. U središtu rasprava bila je važnost brendiranja i kvalitete za uspjeh na konkurentnom globalnom tržištu.
Sanja Kolarić Kravar, načelnica Sektora za kvalitetu hrane pri Ministarstvu poljoprivrede, šumarstva i ribarstva, istaknula je ključnu ulogu oznaka kvalitete u povećanju prepoznatljivosti hrvatskih poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda. U svom izlaganju naglasila je strateško brendiranje kao temelj tržišnih uspjeha i globalne konkurentnosti.
Panel rasprave, u kojem su sudjelovali Zvjezdana Blažić, Josipa Filaković (HUP), Mladen Jakopović (HPK) i Ivona Tupek (Arivera Fruitea), fokusirao se na snagu domaćih brendova te potrebu za čvršćom povezanošću između primarne proizvodnje i industrije. Stručnjaci su razmijenili iskustva o tome kako unaprijediti suradnju i iskoristiti potencijale domaćih proizvoda.
Martina Dalić, predsjednica Uprave Podravke, govorila je o prilikama i izazovima na međunarodnom tržištu. O usklađenoj suradnji između proizvođača, dobavljača i distributera raspravljali su Josip Barišić (Agrolaguna), Ante Rogić (Axereal Central Europe) i Zvjezdana Blažić (HUP), naglašavajući da je koordinacija ključna za dugoročnu konkurentnost i globalnu prepoznatljivost hrvatskih brendova.
Agro Summit 2025. potvrdio je da hrvatska poljoprivredna i prehrambena industrija ima značajan potencijal za daljnji rast, uz uvjet jačanja brendova i strateške suradnje svih dionika u lancu vrijednosti.
Poznati stručnjaci, Zvjezdana Blažić, Josipa Filaković iz HUP-a, Mladen Jakopović iz HPK-a te Ivona Tupek iz Arivera Fruitea, raspravljat će o tome koliko su domaći brendovi snažni te kako bolje povezati primarnu proizvodnju i industriju.
O prilikama i izazovima s kojima se suočavaju na međunarodnom tržištu govorit će Martina Dalić, predsjednica Uprave Podravke, dok će Josip Barišić iz Agrolagune, Ante Rogić iz Axereal Central Europe te Zvjezdana Blažić iz HUP-a, govoriti o tome kako usklađena suradnja proizvođača, dobavljača i distributera može doprinijeti jačem iskoraku domaćih brendova te njihovoj dugoročnoj konkurentnosti i prepoznatljivosti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu