Zahtjevi potrošača su sve specifičniji i manje predvidivi. Za uspješno nošenje s njima nužno je razumjeti tko će biti potrošač budućnosti, što on želi i na koji način to želi dobiti, zaključak je međunarodne konzultantske kuće A.T. Kearney na današnjoj CRM Areni, regionalnoj konferenciji o upravljanju odnosima s potrošačima.
U sklopu konferencije A.T. Kearney je predstavio devet ključnih trendova koji karakteriziraju potrošača budućnosti. “Potrošač budućnosti ima drukčije i naočigled oprečne zahtjeve. On želi proizvode i usluge koji su jednostavni za upotrebu, ali s druge strane želi mogućnosti maksimalne personalizacije proizvoda. Primjeri iz tekstilne industrije, poput Converse tenisica koje svatko sebi dizajnira, prelili su se i u druge industrije pa je tako danas moguće kreirati vlastite žitne pahuljice putem Interneta. Kanali prodaje i komunikacije s kupcem budućnosti su prilagođeni njegovom brzom i hektičnom ritmu života, a istovremeno su mu informacije o proizvodima i cijenama bilo gdje u svijetu dostupne uvijek i svuda. To su omogućili prije svega Internet, a onda i razvoj mobilnih tehnologija i pametnih telefona. Penetracija mobilnih telefona globalno je premašila 70 posto, a u Europi čak 130 posto. Potrošač budućnosti će još i više nego danas koristiti društvene mreže i očekuje komunikaciju s brandovima putem njih. U Hrvatskoj 1,5 milijuna ljudi koristi Facebook, što je čak 34 posto ukupne populacije, odnosno dvije trećine online populacije. Govorimo o najvećoj bazi korisnika ikada okupljenih na jednom mjestu! Evolucija društvenih mreža, od foruma do danas najjačeg Facebooka, pokazuje da su one ovdje da ostanu – pitanje je samo u kojem obliku”, pojasnila je Jasmina Banda, konzultantica u A.T. Kearneyu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu