Slušamo godinama od Vlada, ministara i raznih Vladinih tijela, od bivšeg Fonda do DUUDI-ja i CERP-a, da je prodaja hotela u državnome vlasništvu prioritet jer će donijeti novac u proračun i oživiti gospodarstvo. No, očito svi oni drže fige u džepu dok štite tek vlastita radna mjesta.
Kako drukčije objasniti da se u posljednjih deset godina nisu uspjele prodati najbolje lokacije na Jadranu? Ne treba ići daleko u povijest, upravo propali natječaji za Maestral, Plat, a ovih dana isto čeka Imperial na Rabu, slikovito opisuju kako to izgleda kad prodaješ, a ne prodaješ. Nakon što je za navedene hotelske kuće proljetos interes pokazala nekolicina pristojnih investitora država je trebala samo osmisliti razumne uvjete prodaje. Imali bismo već imena kupaca, u proračun bi se slio neki novac, krenula bi procedura izdavanja dozvola, građevinski radovi, otvorila bi se nova radna mjesta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu