Europska komisija prošlog je tjedna napravila novi okvir za promociju i marketing poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda, prema kojem se različite grupe proizvođača mogu uključiti i promovirati pomoću novca EU svoje proizvode na trećim tržištima, dakle onima izvan EU, ali i na unutrašnjem tržištu Unije. EK je 14. studenoga usvojila program rada za politiku promocije u 2019., a 191,6 milijuna eura bit će dostupno za programe odabrane za sufinanciranje, što je povećanje od 12,5 milijuna eura u odnosu na 2018. godinu.
Hrvatski proizvođači često govore o nemogućnosti kvalitetne prezentacije svojih proizvoda i teškoćama u kontaktima s trgovcima i potrošačima. Evo, ovo je mjera koja im daje puno mogućnosti da se na pojedinim tržištima i s ukupnom marketinškom podrškom napravi iskorak na promociji naših visokokvalitetnih poljoprivredno-prehrambenih proizvoda uz sufinanciranje EK sa 70 do 80% potrebnih sredstava za provođenje marketinških kampanja. Ostala sredstva trebaju osigurati sami proizvođači. Ako se između sebe dogovore, a to je kod nas izgleda najveći problem. Natječaj će biti raspisan u siječnju iduće godine, pa ima dovoljno vremena da se već sad počnu organizirati.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu