Popularni domaći brend ovako je odlučio potaknuti Hrvate da nalaze dobre vijesti

Autor: Darko Bičak , 31. siječanj 2023. u 10:35

Cedevita lansirala rubriku Optimistične vijesti kako bi potaknula ljude da primjećuju ono dobro oko sebe

Cedevita je u suradnji s agencijom Ipsos u 2020. godini provela istraživanje koje je pokazalo kako 77% ljudi u Hrvatskoj smatra da je optimizam važan i da rješava čak i probleme mentalnog zdravlja. Upravo zato pokrenuta je web stranica Budi DOBRO. Budi CE. koja kroz prizmu nade i vjere u pozitivne životne ishode potiče ljude svih generacija na brigu o vlastitom mentalnom zdravlju.

Ove godine Cedevita je odlučila otići korak dalje i otvoriti rubriku Optimistične vijesti. Rubrika Optimistične vijesti u potpunosti je otvorena za čitatelje, s namjerom da ovdje zapisuju situacije iz svoje okoline koje su ih obradovale, raznježile, ispunile nadom i optimizmom. Za sve one koji još nisu sigurni što je u njihovim životima dobro, i što bi mogli zapisati, ova stranica nudi inspiraciju – brojne optimistične vijesti drugih ljudi koje u čitatelju mogu probuditi pozitivne emocije i potaknuti da slične situacije iz svoje okoline prepoznaju kao dobre, one koje ih mogu ispuniti nadom, radošću i optimizmom.

“Toliko toga lijepog događa se svuda oko nas, ali nažalost mnogo puta te male situacije ostaju neprimijećene, stoga smo ove godine u cilju proširenja optimizma odlučili uvesti novu rubriku Optimistične vijesti kako bi na našoj digitalnoj platformi Budi DOBRO. Budi CE., svi mogli podijeliti optimistične vijesti iz svoje okoline i tako dodatno uljepšati dan sebi, i onima koji ih čitaju,“ kazala je Ivana Bilić, specijalistica za digitalni marketing Atlantic Grupe.

Iz Cedevite naglašavaju da im je do sad u rubriku Optimistične vijesti pristiglo više od tisuću poruka optimizma, a ova je stigla među prvima: “Jučer sam u pekari vidjela stariju gospođu kako uporno pokušava nekoga nazvati, ali joj nije išlo. Dječak koji je išao u školu ponudio se da provjeri signal i Internet i to je pomoglo! Gospođa je uspjela obaviti poziv, a dečku je za nagradu kupila pecivo.“

Komentirajte prvi

New Report

Close