Stvaranje klastera, pogotovu u krizi, pozitivno je, no treba paziti da to ne preraste u monopol
Damir Begović, TLM
Zajednički nastup prema dobavljačima je dobar, no ne treba združiti zaradu i marketing
Marin Rinčić, RINA
Nisam sigurna da udruživanje može pomoći izlasku tvrtki iz krize, ali barem jedna drugoj mogu biti potpora
Daniela Perković, Sentia Int
Povijest se ponavlja, prvo u trgovini, sadA i u tiskarstvu, i bojim se da će veliki opstati, a mali propasti
Tanja Dajak, Outlet Sv. Helena
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu