Magma grupa je tijekom 2010. godine nastavila s prilagodbom svoga poslovanja u uvjetima krize i izmijenjenim potrošačkim navikama svojih kupaca.
Kako se navodi u priopćenju objavljenom na Zagrebačkoj burzi, uz brojne mjere uštede i smanjenje troškova, zatvoreni su prodajni prostori u sklopu slabije posjećenih trgovačkih centara i na lokacijama koje su kupcima postale manje atraktivnima, izvršena je promjena i prilagodba asortimana u nekim postojećim trgovinama te je otvoreno nekoliko trgovina na novim lokacijama i u sklopu novootvorenih trgovačkih centara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu