Lidl Hrvatska izvijestio je kako je prvi na hrvatskom tržištu započeo s proizvodnjom čokolade slijedeći načela održivosti.
Pod motom „Na putu prema sutra“ te u suradnji sa svojim međunarodnim partnerima, udrugom UTZ CERTIFIED – iza koje stoji međunarodni program održivog razvoja kakaovca, te Njemačkim institutom za međunarodnu suradnju, Lidl će do 2020. godine svoju najprodavaniju čokoladu, Fin Carré, u potpunosti proizvoditi od kakaovca iz održivog uzgoja, te će financirati i izgradnju poljoprivredne škole za uzgajivače.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Veliki planovi bi bili kad bi planirao s kakaovcenm iz neodrživog uzgoja. Tu bi se mogli i mi uključit.
Uključite se u raspravu