Postoje različiti načini povećanja prodaje u maloprodajnom objektu, ali jedan od često zanemarenih načina je upotreba košare za kupovinu. Neki prodajni objekti imaju dobru strategiju upotrebe košarica, dok neki kod nas zanemaruju ovaj oblik jednostavnog utjecaja na prodaju.
Navikli smo na upotrebu košara ili kolica različitih oblika za kupovinu u supermarketima, dok većina drugih prodajnih mjesta ne koristi nikakav oblik košarica za kupovinu. U prehrambenim prodavaonicama, supermarketima i slično, navikli smo na tri vrste košara: male koje se nose, kolica, te duboke plastične košare koje se mogu i nositi i vuči za sobom jer imaju kotačiće. Kad kupac ulazi i prodajni prostor da bi obavio kupovinu tada ili uzima određenu vrstu košare ili kolica ili očekuje da će kupiti samo par artikala pa mu košara ne treba. Kakvu god odluku donio oko toga u čemu će nositi svoje artikle dok obavlja kupovinu, on se do kraja kupovine uglavnom drži te odluke. To znači da ako je odlučio da uzme samo par artikala, i ako ga je privuklo da kupi dodatne artikle, kupit će ih samo onoliko koliko mu stane u ruke jer se kupac nema običaj vraćati na ulaz da bi uzeo košaru ili da bi umjesto male košare uzeo kolica.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu