U blagdanskim mjesecima potrošnja pojedinih prehrambenih proizvoda u kućanstvu premašuje prosječnu potrošnju tijekom godine. Jedan od takvih proizvoda je i čokolada za kuhanje, neizostavni sastojak domaćih kolača.
Promatrajući razdoblje od listopada 2010 do rujna 2011 godine podaci GfK Panela kućanstava bilježe rast količinske i vrijednosne prodaje kategorije čokolada za kuhanje u odnosu na isti period prošle godine. U spomenutom razdoblju 78,1% kućanstava kupilo je barem jednom analiziranu kategoriju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu