Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Konzum i Lidl natječu se tko će prodati više čokolade za kuhanje

Autor: Poslovni.hr
03. siječanj 2012. u 12:55
Podijeli članak —

U blagdanskim mjesecima potrošnja pojedinih prehrambenih proizvoda u kućanstvu premašuje prosječnu potrošnju tijekom godine. Jedan od takvih proizvoda je i čokolada za kuhanje, neizostavni sastojak domaćih kolača.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Promatrajući razdoblje od listopada 2010 do rujna 2011 godine podaci GfK Panela kućanstava bilježe rast količinske i vrijednosne prodaje kategorije čokolada za kuhanje u odnosu na isti period prošle godine. U spomenutom razdoblju 78,1% kućanstava kupilo je barem jednom analiziranu kategoriju.

U blagdanskim mjesecima potrošnja pojedinih prehrambenih proizvoda u kućanstvu premašuje prosječnu potrošnju tijekom godine. Jedan od takvih proizvoda je i čokolada za kuhanje, neizostavni sastojak domaćih kolača.

Promatrajući razdoblje od listopada 2010 do rujna 2011 godine podaci GfK Panela kućanstava bilježe rast količinske i vrijednosne prodaje kategorije čokolada za kuhanje u odnosu na isti period prošle godine. U spomenutom razdoblju 78,1% kućanstava kupilo je barem jednom analiziranu kategoriju.

Kategorija čokolada za kuhanje iznimno je jaka po pitanju zastupljenosti trgovačkih robnih marki – u razdoblju od listopada 2010 do rujna 2011. količinski udio trgovačkih robnih marki iznosi čak 62%, a vrijednosni 54%. Apsolutni pobjednici u tom segmentu su Konzum i Lidl.

Među brendiranim proizvodima najzastupljenije u kategoriji su Kraševe čokolade za kuhanje, koje gotovo da nemaju istinskog konkurenta. Ipak, treba izdvojiti Kandit i Zvečevo kao bitne proizvođače u borbi za kupca čokolada za kuhanje.

Zanimljivo je spomenuti da je prosječna cijena ove kategorije porasla u posljednjih godinu dana, čak i više u segmentu privatnih robnih marki. Cijenama unatoč, u posljednjem kvartalu se očekuje tradicionalni rast kategorije od preko 100% u odnosu na prethodni, ljetni kvartal. Hrvatska kućanstva teško da će se odreći užitka spravljanja blagdanskih slastica, ostaje samo pitanje kojem proizvodu će se kupac prikloniti.

Autor: Poslovni.hr
03. siječanj 2012. u 12:55
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close