Odmah prekinite s promidžbenom kampanjom "Predstavljamo vam do 23% nižu cijenu police obveznog auto osiguranja," naredila je u petak Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga (Hanfa) Generali osiguranju.
Obvezala ih je neka u roku tri dana dostave izvješće o otklanjanju nezakonitosti i nepravilnosti s popisom medija u kojima su objavljivane promidžbene informacije. Hanfa pojašnjava da Generali kažnjava radi toga što nejasnom i nepotpunom informacijom klijente dovodi u zabludu. Ovo je tek druga odluka Hanfe o zabrani, prva je vezana uz kampanju Croatia osiguranja iz 2011. "Sreća u nesreći" gdje se među ostalim isticalo "Dok vam neki skupo prodaju obećanja, mi svoja ispunjavamo".
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Tako su nas čuvali i od monopola T-Coma… Pa su svi poumirali ili ih je pokupovao rečeni, uz najveće cijene u EU. Hvala, državo – ne samo da si skupa, nego i glxpa.
Uključite se u raspravu