FlixBus ove godine obilježava pet godina od ulaska na hrvatsko tržište, a u tom razdoblju je prevezao preko tri milijuna putnika na međunarodnim i nacionalnim linijama. Nakon značajnog pada prometa u međunarodnom prijevozu prošle godine kao posljedice pandemije koronavirusa, ove godine u FlixBusu očekuju rast prometa, posebno u turističkoj sezoni. Unatoč još uvijek strogim epidemiološkim mjerama i ograničenjima prelaska granica unutar EU, u FlixBusu bilježe trend rasta ranih kupnji karata na međunarodnim linijama koji povezuju Hrvatsku s našim tradicionalnim turističkim emitivnim tržištima.
S obzirom na optimistična očekivanja, FlixBus ove godine pokreće sve međunarodne linije na kojima je prometovao 2019. godine. Ove sezone će Flixbus ponovno povezati Hrvatsku sa 50 destinacija u osam država, koje su ujedno i ključna emitivna tržišta za Hrvatsku – Njemačka, Slovenija, Poljska, Austrija, Italija, Češka, Mađarska i Srbija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu