Banke su neizostavan dio svakodnevnog života, praktički već stotinama godina. Društvene mreže proizvod su pak 21. stoljeća. Premda se bankarski sektor općenito smatra konzervativnim i “uštogljenim”, niti on se nije uspio oduprijeti zovu “ležernih” društvenih medija.
Što je zapravo i logično. Bankama su njihovi klijenti vrlo važni i sasvim sigurno žele iskoristiti sve dostupne kanale kako bi došli do njih te ih informirali o svojih uslugama, mogućnostima, pogodnostima… A kako su danas svi na Facebooku i ostalim društvenim mrežama, tu su se u konačnici našle i banke. “Banke u društvenim mrežama imaju odličnu platformu za direktnu komunikaciju s korisnicima. To s jedne strane mogu iskoristiti kao produžetak službe za korisnike, s time da je svaki upit ili riješeni problem javan, što pridonosi njihovom imidžu. S druge strane, društvene mreže mogu koristiti i za privlačenje novih klijenata objavom informacija o svojim proizvodima i uslugama. Targetiranim oglašavanjem koje nude mreže poput Facebooka mogu doći do vrlo kvalitetne baze fanova koja će biti zainteresirana za takav sadržaj”, komentirao nam je Bojan Rodik, community manager u 24 sata.




Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu