Država je u predstečajnom postupku rovinjske Mirne sa svojih 73 posto potraživanja imala i više nego dostatnu glasačku mašineriju da izglasa svaki kvalitetni plan. Onaj koji bi ujedno tvornicu spasio od stečaja, a posebno onaj svoj koji joj se spočitava kao propust.
No, tu poziciju većinskog vjerovnika država nije iskoristila, a pitanje je zašto. Znakovitim se pokazuje upravo taj aspekt zašto se Mirna, barem kad je riječ o državnoj akciji, mora spašavati kroz stečaj, a ne predstečaj. Jasno je da država u Mirnu nije mogla vlasnički ući, no da je to premostila izborom Podravke koja je godinama zainteresirana, bio bi to opasni presedan u dosadašnjoj predstečajnoj praksi. Od kritika na račun zakona, takav bi potez bio pravi, konkretni povod za ozbiljne optužbe Ministarstva financija i zakona. Naime, da je kojim slučajem država posegnula za izborom Podravke kojoj je moguće sklona, unatoč tome što bi takvo rješenje donijelo aktualni spas od stečaja i ono što je najvažnije – dokapitalizaciju kao temelj dugoročne održivosti, bila bi in flagranti uhvaćena kao špekulant, prevarant i mogući štetnik privatnim interesima vjerovnika i vlasnika. Mirna je upravo bila idealna prilika za test države.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu