Iako je tek izašlo na tržište, bračko vino Stina niže uspjehe kako za kvalitetu tako i za svoju komunikaciju na tržištu te se već počinje distribuirati u Njemačkoj i Velikoj Britaniji, a priznanja stižu iz Londona, New Yorka i Helsinkija.

Izvor: bluesunhotels.com
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Bravo bračani!!
Dosta je bilo rinfuzne prodaje vina u Kanadu i Kaliforniju gdje su se brački i korčulanski bijeli pošip i vugava te zinfandel prepunjavaliu buke i klasične boce vina.
Eto nam nagrada, pokažite sada nam količine godišnje i izvozne kvote, svi porez plaćamo…
Poanta je u kršenju propisa o deklaraciji proizvoda / Pravilnik o označavanju vina sa geografskim
porijeklom ,/ i ostalih propisa o označavanju proizvoda. / Količina, alkohol,način čuvanja itd.itd…
To pokažite kako je , TO BRUKETA izbjegao ??? To su ugravirali na boce?
Dizajn naljepnice je o.k. kad malo pogledate države oko nas, Italija npr. ima senzacionalan dizajn
naljepnica za boce…
Bemti bačve! Pokažite naljepnicu / nagrađenu oznaku vina-brand/
Uključite se u raspravu