Novi korporativni identitet tvornice lijekova Belup iz sastava Podravka Grupe, kojeg je izradila agencija Buketa&Žinić&Grey, predstavljen je u srijedu u Koprivnici, a tom je prilikom predsjednica Grupe Podravka Martina Dalić kazala da ta farmaceutska tvrtka ostaje u sferi proizvodnje generičkih lijekova.
Prilikom predstavljanja novog korporativnog identiteta Davor Bruketa je izjavio da je pred njima bila dvojba evoluirati stari identitet ili se odlučiti na radikalnu promjenu. S obzirom na to da stari vizual nije imao zastupljenu srčanost, što je glavno obilježje identiteta Grupe Podravka, odluka je pala da se ide u potpuni redizajn. Tako je dobiven identitet koji ističe srce sačinjeno od kapsula te u sebi sadrži inicijal imena Belupo.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu