Kako domaće vinarije ulažu u marketing i promociju svojih vinskih etiketa i brendova, kako osmisliti upečatljiv televizijski spot ili, pak, ulagati u brendiranje vinarije i same kušaonice saznali smo od onih kojima to vješto polazi za rukom. Badel 1862 nedavno je predstavio novu kampanju za liniju vina Korlat, televizijski spot Vina Belje, s enologinjama te vinske kuće kao glavnim aktericama, i dalje se vrti na domaćima kanalima, ambijent vinarije Kabola bio je uprizoren i u svjetskim kino hitovima, a Feravino je u povodu Martinja predstavilo mlada vina i interaktivne etikete, prve u sektoru, za novi brend Enosophia.
“Na zadovoljstvo vinoljubaca i mnogobrojnih poklonika Korlat vina, nova berba 2017. je jubilarna deseta ovoga brenda. Deset godina u vinskom svijetu nije duga povijest pa je tim više vrijedno postignuće Korlata kojemu je svega nekoliko godina trebalo da bude prepoznat i prihvaćen, kako od strane vrhunskih znalaca vina, tako i od šire publike koja u vinima uživa samo povremeno. Vino je komunikacijski teritorij za sebe. U brend oglašavanju postoji mnogo kategorija koje imaju zadana pravila igre, ali i vino, o vinu se priča, pjeva i slavi i upravo je to bila misao vodilja ovog spota i kampanje. Zašto nešto ovakvo, monumentalno snažno i pitko, ovu emociju koja u sebi nosi geografsku lokaciju ne pretvoriti u manifest vinu koje je plod ove zemlje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu