Juicefast koji je tržište osvojio sokom privukao 500.000 eura ulaganja

Autor: Ana Blašković , 08. rujan 2022. u 07:00
Marko i David Dravinec kažu da su bili zapanjeni koliko ljudi vole jednostavan sok/R. Anić/PIXSELL

U tvrtku Marka i Davida Dravinca uložio fond Feelsgood.

Spoj nevjerojatne mladenačke energije, isprobani proizvod koji ekspresno osvaja tržište zdrave hrane uz “know-how” i financijsku injekciju fonda rizičnog kapitala – to je priča o Juicefastu, novoj investiciji Feelsgood fonda vrijednoj pola milijuna eura.

Brend Juicefast čije lansiranje starta početkom listopada novosnovani je hrvatsko-slovenski ‘foodtech’ startup koji će objediniti dosadašnji brend Detox.hr i pilot projekt Zdravi obroci braće mladih poduzetnika Davida i Marka Dravinca.

Njihova poduzetnička priča kreće 2018. iz male kvartovske voćarne Mali vrt gdje se prvi puta rodila ideja o svježe cijeđenom 100 posto prirodnom soku od jabuke za detoksikaciju i post, priča nam 22-godišnji David.

Prihod 6,5 milijuna kuna
Na krilima osvajanja lukrativnog (i brzorastućeg) tržišta zdrave hrane čemu je svoj obol dala i pandemija naglasivši važnost očuvanja zdravlja, rast prihoda bio je strelovit: 2020. iznosio je 1,5 milijuna kuna, potom porastao na 2,8 milijuna, da bi posljednja brojka dosegnula 6,5 milijuna kuna. Juicefast zgodna je igra riječi koja spaja juice (sok) i fast (post), aludirajući ujedno na brzinu i jednostavnost procesa.

“Bili smo zapanjeni koliko ljudi vole jednostavan sok. Sada razumijemo da se u toj jednostavnosti nalazi i razlog. Naš svaki sok je napravljen sa 1,5 kilograma svježeg voća i povrća. Svi znamo da bi ga trebali jesti, znamo da je dobro za nas, znamo da ćemo se osjećati bolje, ali…nekada nam se samo ne da”, priča uz smijeh.

“A još pripremati svoje sokove…. Kupnja namirnica, priprema, čišćenje sokovnika nakon upotrebe zahtijeva vrijeme. Lakše je skoknuti u pekaru. Užurbani tempo života nam nameće neke druge prioritete, a svoje zdravlje često znamo staviti u drugi plan. To su problemi koje mi uspijevamo riješiti. Pružili smo jednostavnost i praktičnost”, dodaje.

250

tisuća eura u Juicefast dodatno je uložila skupina ulagača

Obojica braće, David i 29-godišnji Marko pršte energijom. Dok razgovaramo mobiteli stalno zvone, stižu poruke, uz isprike promptno rješavaju svaku situaciju. Kupci su, kažu, na prvom mjestu. “Vodili smo se mišlju da ono što ne bi volio sebi, nemoj učiniti ni kupcu. Nikada ne dozvoljavamo da netko ode nezadovoljan”, kaže Marko Dravinec.

“Jednom smo imali situaciju da smo sjeli u auto u 11 navečer i uputili se hitno na Brač gdje je bio problem s dostavom paketa”, nadovezuje se David. Posao su podigli bez kredita, isključivo vlastim sredstvima. Na pitanje koliko su uložili, spremno odgovaraju: “Praktično sve što smo zaradili”.

Cijeđenje u Laduču
Njihova paleta sokova za detoksikaciju napravljena je isključivo od voća i povrća s domaćih obiteljsko-poljoprivrednih gospodarstava, osim za egzotične vrste kojima Hrvatska nije prirodno podneblje.

Cijeđenje se provodi u hali u Laduču u 500-tinjak metara kvadratnih putem ‘slow-juicing’ uređaja koji zadržavaju nutritivne vrijednosti, posebice vitamine. Detoksikacije postala je iznimno je popularna posljednjih nekoliko godina uz kombinaciju povremenog posta koji tijelu daje ‘predaha’ od konstantnog unosa hrane.

Poduzetnički dvojac uspješno je pronašao svoju nišu paletom sokova koji nisu pasterizirani, nemaju konzervansa ni aditiva već ih obrađuju visokim hidrostatskim tlakom.

Feelsgood, jedini domaći fond rizičkog kapitala koji od svojih investicija u Hrvatskoj i Slovenijii zahtijeva pozitivni društveni učinak, uložio je u projekt 500.000 eura prepoznajući sinergijski efekt proizvodnje sokova i zdravih obroka, održivu poljoprivredu i suradnju s lokalnim proizvođačima.

Investicijska injekcija povrh koje je i 250.000 eura ostalih ulagača, bit će iskorištena za rast i razvoj kompanije u Hrvatskoj, kao i vjetar u leđa iskoraku na tržišta Slovenije, Austrije, Njemačke, Italije i Mađarske. Na horizontu dvije do pet godina u planu je i izlazak u SAD. Investicijska injekcija povrh koje je i 250.000 eura koje je uložio Sandro Mur iz Bellabeata, bit će iskorištena za rast i razvoj kompanije u Hrvatskoj, kao i vjetar u leđa iskoraku na tržišta Slovenije, Austrije, Njemačke, Italije i Mađarske. Na horizontu dvije do pet godina u planu je i izlazak u SAD.

“Uspjeli smo pronaći novog i perspektivnog člana našeg rastućeg portfelja, prvog u Sloveniji. Njihov naizgled jednostavan proizvod može doprinijeti suzbijanju epidemije modernog doba, pretilosti, dodatno pogoršanom pandemijom koronavirusa”, kaže suosnivač fonda Dinko Novoselec koji očekuje da biznis uz njihovu pomoć u narednim godinama nastavi rasti “po 3-znamenkastim postocima”.

Komentirajte prvi

New Report

Close