Američka banka Wells Fargo najmoćniji je bankarski brend u 2013., njezina vrijednost doseže 26 milijardi dolara. Svi bankarski brendovi povećali su vrijednost na 860,7 milijardi dolara što je skok od gotovo 115 milijardi dolara u godinu dana, pokazuje najnovija ljestvica "Top 500 bankarskih brendova u 2013." u izdanju britanskog The Bankera.
Među 50 najjačih brendova, čija vrijednost odražava projekcije budućih zarada i trendove u sektoru, nalaze se i bankarske grupacije koje posluju u Hrvatskoj. Najmoćniji među njima i 13. na listi je ruski Sberbank s brendom koji vrijedi 14,16 milijardi dolara. U odnosu na prošlu godinu vrijednost mu je porasla pa je rang banke skočio za četiri mjesta. U Hrvatskoj je Sberbank tek najavio osvajanje tržišta; nakon kupnje Volksbank Internationala u veljači prošle godine drži tek 2,1 posto domaćeg bankarskog tržišta i, ako je suditi po vrijednosti brenda među najvećim igračima, ruska banka ima velike ambicije. Na 31. mjestu je francuska grupacija Société Générale čiji ime vrijedi 7,25 milijardi dolara, odnosno 2,5 milijarde više nego prije 12 mjeseci. U vlasništvu Société Généralea je domaća Splitska banka koja je 6. igrač na domaćem tržištu s udjelom od 6,5 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu