Loši poslovni rezultati kompanija i kriza koja je zahvatila cijelo gospodarstvo odrazili su se i na tržište osiguranja, no unatoč tome premije poduzetničkih paketa Croatia osiguranja u 2013. rasle su za oko 10 posto.
"Croatia osiguranje prati aktivnosti na tržištu osiguranja koje nije imuno na kretanja u realnom sektoru gdje potražnja za osiguranjem pada. Poduzetnici osiguravaju ono što je nužno, razlog tome je prije svega štednja, a ne manjak interesa ili nepoznavanje proizvoda. Unatoč teškoćama, zadovoljni smo što možemo reći da poduzetnici povećavaju stupanj vlastite sigurnosti i u sve većem broju poklanjaju povjerenje Croatia osiguranju", kaže Ivan Fabijančić, član Uprave Croatia Osiguranja. S Fabijančićem smo kratko porazgovarali o situaciji u malom i srednjem poduzetništvu te što možemo očekivati na tržištu osiguranja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu