Od sredine siječnja Hrvatska poštanska banka ima redizajnirane internetske stranice.
Cilj redizajna bio je prilagođavanje zahtjevima tržišta i dodatno približavanje mlađim korisnicima, a uz potpuno novo grafičko oblikovanje unaprijeđena je funkcionalnost, struktura i sadržaj stranica. U cilju dvosmjerne komunikacije s klijentima, kao i ostalim korisnicima stranica, uvedena je mogućnost ugovaranja sastanka s osobnim bankarom, a unaprijeđena je i navigacija. Stranice banke posjete se više od 120.000 puta mjesečno.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu