Plan Europske komisije s Euro 7 emisijskom normom za nova vozila bio je dodatno ograničiti emisije štetnih plinova. Implementacija je trebala biti 2025. godine, a Euro 7 bi do 2035. godine trebao smanjiti ukupne emisije NOx iz automobila i kombija za 35% u usporedbi s Euro 6 normom, te za 56% u usporedbi s Euro 6 normom za autobuse i kamione. Istodobno, čestice iz ispušnih cijevi iz automobila i kombija smanjile bi se za 13% te 39% iz autobusa i kamiona, dok bi se čestice iz kočnica automobila smanjile za 27%, piše revija HAK.
Sada je, čini se, Europsko vijeće popustilo pod pritiscima automobilskog lobija i Euro 7 norma je toliko ublažena da navodno i nema suštinskih razlika u odnosu na Euro 6.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu