Kao što je bilo i očekivano, prvi dan BIG RETAIL 2021 Virtual Showa bio je u znaku posljedica pandemije i promjena koje su tijekom zadnjih 10 mjeseci dogodile na tržištu maloprodaje. Kao što ističe Maria Humphry iz tvrtke Salesforce – ova godina je donijela do sada najviše promjena te ujedno brzo izmijenila i načine kupovine, pa tako doslovno natjerala maloprodajne tvrtke na brzu prilagodbu novonastaloj situaciji. Neke tvrtke su doslovno u tri mjeseca uveli promjene koje su planirali uvesti kroz period od tri godine.
Nitko od govornika prvog dana sajma ne smatra da će se maloprodaja ikada više vratiti na oblik kakav je imala 2019.godine te predviđaju se da će izmijene kupovne navike ostati i dalje prisutne i nakon završetka pandemije. Što to znači? Znači da lanci trebaju biti spremni brže mijenjati svoje poslovne procese, mijenjati uloge i koncepte svojih prodajnim mjesta i svog prodajnog osoblja, pametno koristiti tehnologiju i digitalne kanale, te maksimalno se fokusirati na kupca i načine kako njemu olakšati kupovinu, preuzimanje robe, osigurati edukaciju, emotivnu poveznicu i ukupan doživljaj kroz sve kanale prodaje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu