Najčešće pitanje koje posljednjih mjeseci postavljaju svi – građani, tvrtke i država – je koliko će pandemija i neizvjesnost trajati. Bez cjepiva nema ni odgovora što i kako planirati, od svakodnevnog života i potrošnje građana, do poslovnih poteza. Je li pametnije čekati, gomilati likvidnost i zaustaviti investicije da se ne bi pretvorile u zadnju kap koje će preliti čašu? Ili, iskoristiti priliku dok drugi čekaju, riskirati nova ulaganja s računicom da će se sa smirenjem situacije otkriti nove, povoljnije tržišne pozicije?
Nekoliko posljednjih mjeseci ilustrirali su i da na domaćem tržištu, neovisno o dosad nezabilježenom padu BDP-a od 15 posto u drugom kvartalu, kompanije snimaju prilike i kreću u realizacije pa čak i u najpogođenijim granama poput turizma. Prema procjenama Hrvatske gospodarske komore korona kriza zaustavila je oko tri milijarde kuna investicija koje su se trebale dogoditi ove i iduće godine u turizmu pa se u tom svjetlu ističu upravo dijametralno suprotne strategije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu