Visoka se inflacija odrazila i na Internet trgovinu koje bilježi nešto slabije rezultate nakon buma u koronakriza. “Tržište se normalizira nakon što se potrošač vratio u fizičke trgovine, a 2023. karakterizira racionalizacija i stagnacija u online kupnji”, ističe Kristijan Gregorić iz Valicona, kompanije koja je u suradnji s portalom Jeftinije, predstavila rezultate E-commerce izvješća za 2023.
Prošle je godine, pokazuje izvješće, 64 posto ispitanih kupovalo intenzivno putem interneta (jednom ili više puta mjesečno). Povremeno, bar jednom godišnje, kupovalo je njih 19 posto, a nikada 4 posto. U 2022. primjerice, intenzivno je online kupovalo 68 posto ispitanih, a nikada tek tri posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu