Američka regulatorna agencija SEC donijela je presedansku odluku kojom je kompanijama dopustila da ključne poslovne informacije objavljuju na internetskim socijalnim mrežama poput Facebooka ili Twittera.
SEC je, doduše, prilikom donošenja odluke postavio i uvjet da se osjetljive informacije mogu objavljivati samo ako su to najavili ulagačima i u propisanim formama u kojima su do sada objavljivali takve informacije na kompanijskim stranicama. Preispitivanje korištenja socijalnih mreža uslijedilo je nakon što je predsjednik Uprave Netflixa Reed Hastings na svojem privatnom profilu na Facebooku objavio informacije o svojoj kompaniji koje nisu prethodno bile objavljene na službenim stranicama kompanije, što je uzburkalo duhove među ulagačima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu