Ukupna potrošnja Amerikanaca na ljetnim odmorima ove bi godine trebala prijeći granicu od 200 milijardi dolara, te dosegnuti oko 214 milijardi dolara, što je više nego dvostruko nego prije pandemije! Brojka iz godišnje analize Allianz Partners USA, koji pruža usluga putnog osiguranja, predstavlja približno povećanje od 10 posto u odnosu na 2022. godinu, povećanje od 39 posto u odnosu na 2021. godine, te pokazuje da su Amerikanci udvostručili svoju potrošnju na ljetnom odmoru u samo četiri godine.
Spremni platiti
“Indeks povjerenja na godišnjem odmoru” svakog ljeta od 2009. godine provodi tvrtka za ispitivanje javnog mnijenja Ipsos Public Affairs u ime Allianz Partners USA. Odmor se definira kao putovanje u slobodno vrijeme od najmanje tjedan dana do mjesta koje je udaljeno 100 milja ili više od kuće. Očekuje se tako da će u ovoj godini prosječno američko kućanstvo potrošiti u prosjeku 2830 dolara na ljetni odmor. To znači da je tri godine nakon pandemije prosječna očekivana potrošnja za godišnji odmor po kućanstvu porasla za gotovo 1000 dolara, što predstavlja povećanje od oko 7% u odnosu na 2022., povećanje od 33% u odnosu na 2021., povećanje od 50% u odnosu na 2020. i povećanje od 39% u odnosu na razine prije pandemije 2019. godine. Kako se radi o istraživanju osiguravatelja, oni dakako upozoravaju da će pojačan promet povećati i mogućnosti kašnjenja putovanja i letova.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu