Europske zemlje bore se da privuku turiste iz Azije i Rusije, tržišta koje su u najvećem usponu, a Srbija za goste iz Kine priprema poseban proizvod – "Putevima Valtera", rekla je pomoćnica srpskog ministra turizma Renata Pindžo za televiziju N1.
Pindžo je rekla da zemlje regije nisu konkurentne pojedinačno, zbog čega na stranim tržištima nastupaju komplementarno, to jest nude zajednički proizvod. Prema njenim riječima, turisti iz Azije i Rusije ne dolaze u Srbiju i ostale zemlje regije da bi tu proveli sedam ili više dana, već žele za što kraće vrijeme vidjeti što više, posjećujući nekoliko zemalja. Pindžo objašnjava da je Srbija vrlo aktivna u organiziranju regionalnih turističkih proizvoda koji uglavnom predstavljaju kulturno-tematske ture.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu