Hiltonov najnoviji hotelski brend Spark, ujedno prvi u segmentu financijski pristupačnih (economy) brendova u Hiltonovu portfelju, ima velike šanse postati i njihov najveći brend dosad po broju smještajnih jedinica ostvare li se predviđanja koja je ovih dana podijelio predsjednik uprave kompanije Chris Nassetta.
Brzo širenje
Spark by Hilton lansiran je u siječnju kao premium economy brend, i prvi je novi Hiltonov brend nakon pokretanja Tempa početkom 2020. Spark će se prodavati po pristupačnoj cijeni, odmah ispod klase brenda Tru by Hilton.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu