Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Uskoro brza cesta Lašva-Donji Vakuf

Autor: Poslovni dnevnik
03. studeni 2015. u 21:59
Podijeli članak —
Još nije poznat model financiranja nove ceste

Gradnja ceste koja je u programu vladinih javnih investicija mogla bi početi već sljedeće godine.

Gradnja brze ceste Lašva-Vitez-Donji Vakuf, ukupne dužine 53 kilometra, na popisu je prioriteta Autocesta FBiH i vlade Federacije, potvrdio je Pavo Boban, pomoćnik federalnog ministra prometa i komunikacija. Riječ je o projektu vrijednom 550 milijuna KN (oko 2,2 mlrd. kuna), čija bi gradnja mogla početi već sljedeće godine, prenosi portal Sa-c.net.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Boban kaže da je prije nekoliko godina bio raspisan javni natječaj za koncesionare na toj dionici, ali da je sada riječ o tome da se ponovno aktivira, kako bi projekt oživio i počelo se graditi. Riječ je o projektu koji je u programu vladinih javnih investicija. Prošle godine vlada FBiH donijela je i Odluku o utvrđivanju općeg interesa za gradnju brze ceste Lašva-Vitez-Donji Vakuf, u skladu s tehničkim propisima i pravilima Transeuropskih magistrala.

Gradnja brze ceste Lašva-Vitez-Donji Vakuf, ukupne dužine 53 kilometra, na popisu je prioriteta Autocesta FBiH i vlade Federacije, potvrdio je Pavo Boban, pomoćnik federalnog ministra prometa i komunikacija. Riječ je o projektu vrijednom 550 milijuna KN (oko 2,2 mlrd. kuna), čija bi gradnja mogla početi već sljedeće godine, prenosi portal Sa-c.net.

Boban kaže da je prije nekoliko godina bio raspisan javni natječaj za koncesionare na toj dionici, ali da je sada riječ o tome da se ponovno aktivira, kako bi projekt oživio i počelo se graditi. Riječ je o projektu koji je u programu vladinih javnih investicija. Prošle godine vlada FBiH donijela je i Odluku o utvrđivanju općeg interesa za gradnju brze ceste Lašva-Vitez-Donji Vakuf, u skladu s tehničkim propisima i pravilima Transeuropskih magistrala.

Na ovaj način stvoreni su preduvjeti za izradu investicijsko-tehničke dokumentaciju te rješavanje imovinskopravnih odnosa. "Mi smo vladi već predložili listu projekata. No, sada treba vidjeti kako će se financirati gradnja ove brze ceste, hoće li se dati pod koncesiju ili ćemo ići u javno-privatno partnerstvo. Ministarstvo prometa ne može samo voditi projekt. Moraju se naći financijeri. Već smo imali kontakte s jednom kineskom kompanijom", kaže Boban. Prva faza gradnje išla bi do Nević-Polja, a druga cestu do Donjeg Vakufa. Tako bi se autocestom povezalo Sarajeva s Krajinom. 

Autor: Poslovni dnevnik
03. studeni 2015. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close